زمان وقوع جنگ مشخص شد!

زمان وقوع جنگ مشخص شد!

یک نماینده مجلس گفت: انتخابات آمریکا یک رقابت سنگین میان احزاب حامی دو کاندیدای اصلی است. این انتخابات طبیعتاً یکی از مولفه‌های اثرگذار در داخل آمریکا و وضعیت رابطه این کشور با ایران و مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش 9صبح؛ عباس گلرو، عضوکمیسیون امنیت ملی، در رقابت‌های جناحی آمریکا بحث مذاکره با ایران را بسیار اثرگذار می داند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نتیجه سفر رئیس جمهور به نیویورک و رایزنی در حاشیه این سفر، چراغ مذاکرات روشن خواهد شد، گفت: وزیر امور خارجه اعلام کرده که باب مذاکره بسته نیست و شرط و شروط دارد، اگر آن شروط محقق شوند، طبیعتاً مجلس هم همراهی می‌کند و چنانچه شروط محقق نشوند، مذاکرات بی‌فایده خواهد بود.

گلرو گفت: ما انتظار داریم که مذاکرات فایده‌مند باشند، به نتیجه‌ای برسد و اصلی‌ترین نتیجه هم این است که حقوق ملت ایران و آنچه توافق شده، تأمین شود. البته جزئیات دستور کار هیئت همراه و پزشکیان در سفر به نیویورک چه چیزی است که باید خود دولت اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که انتخابات آمریکا و از طرفی وضعیت منطقه تا چه اندازه بر روی از سرگیری مذاکرات موثر هستند؟، گفت: انتخابات آمریکا یک رقابت سنگین میان احزاب حامی دو کاندیدای اصلی است. این انتخابات طبیعتاً یکی از مولفه‌های اثرگذار در داخل آمریکا و وضعیت رابطه این کشور با ایران و مذاکرات هسته‌ای است. از طرفی وضعیت منطقه تنش‌آمیز است، یقیناً اگر اسرائیل به این ترتیب افسار گسیخته بخواهد پیش برود و این جنایت‌ها ادامه پیدا کند، آتشش همه منطقه را می‌گیرد و یک فضای فراگیر جنگی در منطقه شکل می‌گیرد که خشک و تر در آن می‌سوزند. 

منبع: خبرآنلاین

وب گردی

    نظر شما