ازدواج بهاره رهنما بعد از لاغری با آقای دکتر جنتلمن را ببینید/ عکس

ازدواج بهاره رهنما بعد از لاغری با آقای دکتر جنتلمن را ببینید/ عکس

بهاره رهنما تصویری از خودش در کنار یک مرد غریبه که گمان می رود دکتر است منتشر کرده که گمان می رود از نزدیکانش باشد.

به گزارش 9 صبح، بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون بود. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره

ورود به دانشگاه

سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

از سینما تا تلویزیون

دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

وب گردی

    نظر شما