مریم معصومی با لباس عروس آنچنانی اینستاگرام را تسخیر کرد!/ تصاویر

 مریم معصومی با لباس عروس آنچنانی اینستاگرام را تسخیر کرد!/ تصاویر

مریم معصومی بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون، جزو آن دسته از افرادی است که در بسیاری از موقعیت‌ها با استایل‌هایی نامتعارف و گاه عجیب دیده شده است. اگر شما هم کنجکاو هستید که برخی از استایل‌های اگزجره و دوست‌نداشتنی مریم معصومی را ببینید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش 9 صبح، ممکن است خانم معصومی در بسیاری از موقعیت‌ها استایل‌هایی معمول و شیک داشته باشد، اما او حتی در انتخاب و انتشار تصاویرش در اینستاگرام نیز خاص و عجیب عمل می‌کند.

۳۳-1

در بسیاری از موقعیت‌ها به نظر می‌رسد مریم معصومی با استایل‌های نامعمول خود قصد دارد نگاه‌ها را به خود جلب کرده و متفاوت از دیگران جلوه کند. طوری که در هر مراسم و موقعیتی می‌توان منتظر یک ترکیب عجیب از او بود.

۲۲-1

همین‌طور که در تصاویر پایین می‌بینیم مریم معصومی به نظر می‌رسد برای استایل تولدش پیراهنی شبیه به پیراهن عروس و نامزدی  انتخاب کرده است و از طرفی برای حفظ پوشش و حجاب اسلامی و انتشار تصاویر آن در سوشال‌مدیا مجبور شده  حریر سفیدی روی دست‌ها و سر خود بیندازد که ترکیب آن با کیک تولد چندطبقه و تجملاتی‌اش ما را به یاد مجالس عروسی می‌اندازد و واقعاً شبیه به یک تولد نیست.

وب گردی

    نظر شما