ریحانه پارسا و همسرش به ایران باز میگردند+عکس

ریحانه پارسا و همسرش به ایران باز میگردند+عکس

ریحانه پارسا تصویری جدید از خود در اینستاگرامش منتتشر کرده است که خیلی ها عنوان کرده اند او می خواهد با همسر ایرانی اش به ایران برگردد و خیلی ها نوشته اند برگردد چه سرنوشتی دارد بازداشت می شود یا نه ؟!

به گزارش 9 صبح،ریحانه پارسا بازیگر جوان و سابق سینما و تلویزیون است این بازیگر پس از به شهرت رسیدن با سریال پدر به خارج از کشور مهاجرت کرده است. این بازیگر درحال حاضر با مردی که پسر دارد در رابطه است. او به تازگی تصویری از کارت ملی خود که نشان می دهد شروند ترکیه است در کنار پاسپورت ایران منتشر کرده است که نشان میدهد این بازیگر قصد دارد به ایران بازگردد.

ریحانه+پارسا1

این ایرانی مدعی است عکس ها به سفارش شرکتی تهیه می شود که با ریحانه پارسا سو استفاده ابزاری می کنند و نامزد ریحانه هم کاملا در جریان این تجارت کثیف است.

همین شخص نزدیک به ریحانه پارسا می گوید خانم بازیگر از ترک ایران پشیمان است و اگر پل های پشت سرش را خراب نمی کرد حتما به ایران بازمی گشت.

ریحانه+پارسا2222

ریحانه پارسا بازیگر جوان و سابق سینما و تلویزیون است این بازیگر پس از به شهرت رسیدن با سریال پدر به خارج از کشور مهاجرت کرده است. این بازیگر درحال حاضر با مردی که پسر دارد در رابطه است. ریحانه پارسا به تازگی کلاس های رقص باله می رود و به صورت کلی کمی زندگی و استایلش تغییر کرده است. تصاویری جدید از او را در ادامه ببینید.

وب گردی

    نظر شما