دکوراسیون باورنکردنی خانه « رز تایتانیک» +تصاویر

دکوراسیون باورنکردنی خانه « رز تایتانیک»  +تصاویر

کیت وینسلت Kate Winslet یکی از هنرمندان هالیوودی است که خانه ای زیبا با دکوراسیونی خاص و متفاوت دارد.کیت با بازی در تایتانیک به شهرت بالایی رسید.

به گزارش 9 صبح ؛ کِیت الیزابت وینسْلِت  Kate Elizabeth Winslet با تلفظ صحیح وینزلت (زادهٔ ۵ اکتبر ۱۹۷۵، برکشیر) هنرپیشه و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است. او جوان‌ترین فردی است که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است.

او هم‌چنین برنده جایزه‌های متعددی از انجمن بازیگران، آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و جایزه سزار در سال ۲۰۱۲ به صورت افتخاری شده است.

F8PPaMmIfUXE

MTiVAvA6ic5x

hNSard5xwSCe

lKOwK8EKNWmr

CXCKd6kX9DY6

5mAZOtuUeEtj

به گزارش 9 صبح ، کیت الیزابت وینسلت در شهر ردینگ، بارکشر واقع در کشور انگلستان و در خانواده‌ای معمولی چشم به جهان گشود. مادر او یک پیشخدمت و پدرش کارگری بود که برای تامین نیازهای خانواده‌شان سخت مشغول کار بودند. او همچنین ۲ خواهر به نام‌های آنا و بث و یک برادر به نام جاس دارد

    نظر شما