بهنوش بختیاری هم مهاجرت کرد؟ /چقدر تغییر کرده خانم بازیگر +عکس

بهنوش بختیاری هم مهاجرت کرد؟ /چقدر تغییر کرده خانم بازیگر +عکس

تصویری از بهنوش بختیاری منتشر شد که بر خبر مهاجرتش دامن زد.

به گزارش 9 صبح ؛ خبر مهاجرت بهنوش بختیاری به انگلستان در اینستاگرام باعث حواشی زیادی شده است. خانم بازیگر با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود این شایعه را تکذیب کرد و گفت مهاجرت نکرده است.

سن و تحصیلات بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

همسر بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری تیر ۱۳۸۶ وقتی ۳۲ ساله بود با محمدرضا آرینم ازدواج کرد، همسرش علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد. در سال ۱۳۸۴ سرکار سریال جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا و از همانجا به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

340955_183

علت بچه دار نشدن بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود.یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند ۱۳۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد. در ادامه بعد طی مراحم قانونی و دریافت مجوز برای گرفتن حق سرپرستی فرزند، همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

شغل دوم بهنوش بختیاری

خانم بازیگر یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد او صاحب امتیاز مجله دیده بان است و علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری است.

 

    نظر شما