اولین نقش آفرینی آزیتا حاجیان و شریفی نیا پس از طلاقشان در کنار هم

اولین نقش آفرینی آزیتا حاجیان و شریفی نیا پس از طلاقشان در کنار هم

تصویر جدیدی از فیلم سینمایی «معجزه پروین» منتشر شد که مشخص شد محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان در کنار هم دراین فیلم نقش آفرینی میکنند.

به گزارش 9 صبح ؛ همزمان با اعلام اسامی سایر اعضای گروه سازنده فیلم سینمایی «معجزه پروین» ساخته محمدرضا ورزی، از ایفای نقش محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان در کنار همدیگر در نقش زن و شوهر در قصه این فیلم خبر داد.

بر پایه این گزارش، فیلم سینمایی «معجزه پروین» که امسال در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا، پرتره‌ای از داستان زندگی پروین اعتصامی شاعر معاصر ایرانی است.

مارال بنی‌آدم، آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی‌نیا، حسین پاکدل، محمدعلی نجفی، امیرحسین صدیق، رامین ناصرنصیر، رضا فیاضی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، حسام نواب صفوی، ملیکا شریفی‌نیا، محمد شعبان‌پور، الهه جعفری، محمدرضا شهبانی نوری، مریم ورزی، محمد ساربان، مجید جعفری، شهراد بانکی، عباس علی محمدی و امیررضا انوریان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

1766551764-parsnaz-com

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان ؛بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.آزیتا حاجیان با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به اسم محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند ودر یکی از نمایشها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه درکنار گروه حضور داشتند.

تسنیم

    نظر شما