تغییر عجیب خانم بازیگر در جشنواره فیلم فجر شوکه کننده بود+عکس

تغییر عجیب خانم بازیگر در جشنواره فیلم فجر شوکه کننده بود+عکس

تصویر سحر جعفری جوزانی در حاشیه جشنواره فیلم فجر و تغییر چهره عجیب او باعث تعجب کاربران شد.

به گزارش 9 صبح ؛ فیلم «بهشت تبه‌کاران» اثر مسعود جعفری جوزانی در پنجمین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

در آغاز پنجمین روز جشنواره فیلم «آپاراتچی» به کارگردانی «قربانعلی طاهرفر» به نمایش درآمد و در ادامه فیلم‌های «مجنون» به کارگردانی مهدی شامحمدی، «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی اکران شد.

سحر جعفری جوزانی یکی از بازیگران اصلی فیلم بهشت تبه‌کاران در کنار پدرش؛ مسعود جعفری جوزانی و دیگر بازیگران در نشست خبری حاضر شدند. توجه عکاسان به چهره متفاوت خانم بازیگر یکی از حاشیه‌های روز پنجم جشنواره فیلم فجر بود. سحر جعفری‌جوزانی که با سریال‌های مهران مدیری بیشتر شناخته شد پس از هفت سال دوری از بازیگری در این فیلم ایفای نقش کرده است.

سحر+جعفری+جوزانی

انتشار تصاویری از سحر جعفری جوزانی در حاشیه جشنواره فیلم فجر، محل بحث و جدل در میان برخی از کاربران فضای مجازی شده است

برترین‌ها نوشت انتشار تصاویری از سحر جعفری جوزانی در حاشیه جشنواره فیلم فجر، محل بحث و جدل در میان برخی از کاربران فضای مجازی شده است، جدا از آن دسته‌ای که به مساله تغییرچهره او پرداخته‌اند، برخی اما به نکته ظریف‌تری اشاره کرده‌اند، آن‌ها در واقع کیفیت بازیگری سحر جعفری جوزانی را زیر سوال برده‌اند، او را البته مخاطب عام بیشتر با نقطه‌چین می‌شناسد، سحر البته پیش‌تر با آژانس دوستی مشهور شد و در نقطه‌چین و آن «اردل» گفتن‌هایش در حافظه عمومی ثبت شد، او البته در آثار پدرش نظیر «ایران برگر» هم نقش‌آفرینی کرده و قضاوت عمومی تا حدی نسبت به کیفیت بازی او منفی است.

سحر+جعفری+جوزانی0

همین اتفاق در سطحی بالاتر و به شکلی غلیظ‌تر درباره پولاد کیمیایی در تمام این سال‌ها رخ داده است. عده زیادی کیفیت بازیگری او را قبول ندارند و معتقدند که اگر او پسرِ مسعود کیمیایی و گیتی پاشایی نبود، همین که هست هم نبود! در واقع این واکنش‌های منفی نسبت به بازیگری امثال سحر جعفری جوزانی و پولد کیمیایی به نوعی برگرفته از واکنش کلی جامعه نسبت به توزیع هر گونه رانت و اصطلاحا پدیده آقازادگی است.

سحر+جعفری+جوزانی ز

سحر جعفری جوزانی امسال در جشنواره فجر در فیلم پدرش «بهشت تبهکاران» حضور دارد، فیلم به اتفاقات پیرامون ملی شدن صنعت نفت می‌پردازد، عده زیادی از منتقدین فیلم را نپسندیده‌اند، مثلا مصطفی قاسمیان رسما فیلم را یک اثر بد دانسته بود منتقدین می‌گویند فیلم در پرداخت اندازه سوژه‌اش نیست.

 

    نظر شما