تغییرات عجیب چهره احسان علیخانی +عکس

تغییرات عجیب چهره احسان علیخانی +عکس

در اینجا تصاویری از تغییرات چهره احسان علیخانی مجری و برنامه ساز مشهور ایرانی در گذر زمان را مشاهده میکنید.

به گزارش 9 صبح ؛ عکس‌های متفاوت از گذر عمر احسان علیخانی را دراین خبر مشاهده خواهید کرد. احسان علیخانی مجری و برنامه ساز مشهور و توانمند ایرانی است که حواشی بسیار زیادی دور و بر او می‌چرخد .

بسیاری از افراد احسان علیخانی را با برنامه ماه عسل می‌شناسند اما جالب است بدانید که احسان علیخانی تجربه بازیگری هم دارد . در ادامه تصاویری از گذر عمر احسان علیخانی را مشاهده میکنید. 

احسان+علیخانی

احسان+علیخانی+

 

 احسان علیخانی (زادهٔ 15 آبان 1361) تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی ایرانی است. او دانشجوی دکتری جامع شناسی در دانشگاه تهران میباشد. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال 1380 بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل (1386–1397)، سه ستاره (1392–1395)، بهار نارنج (1393–1396) و عصر جدید (1397–1401) را برعهده داشته‌است و همچنین مجموعهٔ واقع‌نمای جوکر (1400) را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌است. مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرش حسین علیخانی می باشد.

از جزر و مد تا ماه عسل

سال ۱۳۸۳ برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۳ ساله بود با اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال ۱۳۸۶ شروع کرد.

 

    نظر شما