این تصاویر طلاق جواد عزتی ومه لقا باقری را تایید کرد + ببینید

این تصاویر طلاق جواد عزتی ومه لقا باقری را تایید کرد + ببینید

غیبت مه لقا باقری در کنار جواد عزتی در بک استیج یک نمایش به شایعه جدایی این دو بازیگر دامن زد.

به گزارش 9 صبح ؛  جواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. جواد عزتی فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد. علاوه بر این، جواد عزتی در فیلم‌های پرفروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، چهار انگشت، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است. جواد عزتی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. و اخیرا با نقش آفرینی خود در سریال خانگی زخم کاری پرطرفدار شد.

جواد عزتی

 

تصاویری از بک استیج نمایش «ترو» با حضور مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور و جواد عزتی را مشاهده کنید. حضور تنهای جواد عزتی در این مراسم، با توجه به اخبار جدایی‌اش از مه‌لقا باقری، می‌تواند به نوعی تایید این شایعات باشد.

مه لقا

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 25 خراد 1360 در تهران است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

photo_2024-08-21_11-19-40

photo_2024-08-21_11-40-46

وب گردی

    نظر شما