وصیت عجیب بازیگر معروف برای محل دفنش

وصیت عجیب بازیگر معروف برای محل دفنش

آلن دلون بازیگر اسطوره ای سینمای جهان پیشتر بیان کرده بود که نمی‌خواهد مراسم یادبود ملی برای او برگزار شود و تمایل دارد کنار سگ‌هایش در دوشی دفن شود.

به گزارش 9صبح؛ یک کشیش کاتولیک قرار است روز شنبه مراسم خاکسپاری آلن دلون، اسطوره سینما که در 88 سالگی درگذشت، را انجام دهد. ژان میشل دی فالکو، اسقف پیشین شهر گپ در جنوب شرقی فرانسه، اعلام کرده است که این بازیگر از او خواسته بود تا مراسم را برگزار کند.

این مراسم به طور خصوصی در دوشی، روستایی در مرکز فرانسه برگزار خواهد شد و زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده، اما به احتمال زیاد در ساعت 5 بعدازظهر انجام خواهد شد.

دلون پیشتر بیان کرده بود که نمی‌خواهد مراسم یادبود ملی برای او برگزار شود و تمایل دارد کنار سگ‌هایش در دوشی دفن شود. با این حال، دفن در املاک خصوصی نیازمند مجوز ویژه از مقامات محلی است و شهردار این شهر نیز قبلا اعلام کرده که با این درخواست او موافقت شده است.

پس از درگذشت آلن دلون، فرانسه به پاس خدمات وی به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های این کشور، ادای احترام کرده است. او یکی از آخرین اسطوره‌های زنده دوران طلایی سینمای فرانسه در دهه 1960 به شمار می‌رفت و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا داشت.

وب گردی

    نظر شما