حرکت زشت و چندش آور خانم بازیگر فوق زیبا مقابل دوربین+عکس

حرکت زشت و چندش آور  خانم بازیگر فوق زیبا مقابل دوربین+عکس

آنجلینا جولی یکی از مشهورترین چهره‌های هالیوود به واسطه زیبایی خیره‌کننده و استعداد بازیگری است که با انجام این حرکت غیر منتظره جلوی دوربین باعث تعجب همگان شد.

به گزارش 9صبح؛ بازیگران هالیوود عادات متفاوت و البته گاها عجیبی دارند که بواسطه شهرت شان، این ویژگی ها بیشتر جلب توجه کرده و سر زبان ها می افتد؛ یکی از این موارد مربوط به تغذیه آنهاست که آنجلینا جولی مدتی پیش بواسطه همین امر مورد انتقاد قرار گرفت. ویدئوی تازه وایرال شده از آنجلینا جولی و دخترش در یکی از کشورهای آسیایی ضبط شده است که خانم بازیگر را مشغول خوردن غذایی عجیب و چندش آور نشان میدهد.

آنجلینا-جولی

این ویدئو که صحنه ای از آن را در این بخش مشاهده می کنید، مربوط به سفر چند سال پیش آنجلینا جولی به کامبوج برای افتتاحیه فیلم "اول پدرم را کشتند" بود که در اقدامی غیرمنتظره با پختن و خوردن حشرات توسط این چهره همراه شد.

همسر سابق بردپیت در این سفر همراه دخترش به پیشنهاد اهالی منطقه و البته برای حمایت از نهادهای مختلف حمایت کننده از بحران کمبود غذا در جهان، دست به چنین اقدامی زد و در حال سرخ کردن یک عقرب و خوردن پای یک عنکبوت برشته و سپس عنوان جمله "طعم بسیار خوبی دارد" بسیاری را شوکه کرد.

 

وب گردی

    نظر شما