همسر اوکراینی و فرزندان دو رگه این بازیگر سریال ۸ پا+عکس

همسر اوکراینی و فرزندان دو رگه این بازیگر سریال 8 پا+عکس

احمد نجفی که این شب ها سریال 8 پا را در حال نمایش از شبکه 1 سیما دارد و همسرش بعد از 20 سال زندگی مشترک روزهای آرام و شادی دارند.

به گزارش 9صبح؛ دریا، همسر احمد نجفی بانوی دورگه اوکراینی ـ روسی است و فرزندان این خانواده همگی چهره‌ و قد و قامتی شبیه به مردمان نژاد روس دارند. همه اعضای خانواده خوشرو و مهربان هستند و گپ و گفت با آنها لذت‌بخش است.

احمد نجفی: ما حدود 19 سال است با هم ازدواج کرده‌ایم و خدا را شکر ارتباط خوبی داریم. مثل همه زن و شوهرها با هم حرف می‌زنیم و گاهی بحث می‌کنیم ولی خوشبختانه خانه‌ای آرام داریم. همسرم مادری بسیار خوب است و همیشه در حال رسیدگی به بچه‌ها و وضعیت تحصیلی‌شان و. . . است. من مرتب به سفرهای کاری می‌روم و اگر تهران باشم هم معمولا سرگرم کار هستم ولی سعی می‌کنم در رسیدگی به وضعیت بچه‌ها تا جایی که بتوانم به دریا کمک کنم. همسر بسیار خوبی دارم و از این بابت احساس شادی و خوشبختی می‌کنم.

دریا: البته ما 20 سال است با هم ازدواج کرده‌ایم. من فکر می‌کنم این 20 سال زندگی مشترک ما خیلی زود گذشت و همان‌طور که شوهرم اشاره کردند همراه با رضایت بوده است. ابتدای ورودم به ایران برایم همه‌چیز تازه بود و خیلی سخت گذشت. من از همه‌چیز می‌ترسیدم حتی از صدای فروشنده‌ها.

 

وب گردی

    نظر شما