داگز را نگهداریم یا بفروشیم؟+پیشنهاد خرید یا فروش dogs

داگز را نگهداریم یا بفروشیم؟+پیشنهاد خرید یا فروش dogs

به نقل از قاب فردا، یک تحلیل شخصی که خط داستانی روز های آتی برای ما ایرانیان فعال در حوزه‌ی کریپتو و ایردراپ رو به ۳ مسیر بعد از لیست شدن و رونمایی رسمی از ارز داگز تقسیم می‌کنه.

به گزارش 9صبح،بعد از لیست شدن داگز dogs با دارایی خود چگونه رفتار کنیم؟ ️بخریم؟ داگز را بفروشیم یا نگهداریم؟ این سوالی است که کاربران از سایت قاب فردا پرسیده اند.به نقل از قاب فردا، یک تحلیل شخصی که خط داستانی روز های آتی برای ما ایرانیان فعال در حوزه‌ی کریپتو و ایردراپ رو به ۳ مسیر بعد از لیست شدن و رونمایی رسمی از ارز داگز تقسیم می‌کنه.

️قطعا بخش بزرگی از جامعه‌ی داگز در اولین لحظات پس‌ از عرضه، دچار سردرگمی می شوند. اینکه آیا بخریم؟ بفروشیم؟ یا نگه داریم؟ در این مقاله به ۳ مسیر متفاوت و ایده‌ی پشت آن می‌پردازم.

دسته‌ی اول، کسانی هستند که بدون در نظر گرفتن حجم اولیه‌ی نقدینگی بازار، قیمت داگز یا تحلیل آن، ارزش دارایی خود را در ماه های آینده در آسمان ها می‌بینند. من نام هلدر های محافظه کار را برای این دسته مناسب می بینم.

دسته‌ی دوم، فروشندگان در لحظه‌ی موعود هستند. قشر ضعیف جامعه‌ که در حال تجربه‌ی اقتصادی ویران کننده ای هستند و به هیچ تحلیل و سخنی اعتنا ندارند و فکری جز فروش و پرداخت قسط عقب افتاده و بدهی و … در سرشان بازیگوشی نمی‌کند. بدون منطق، بدون دلیل. و احتمالا محق نیز هستند.

اما دسته‌ی سوم، که زیرک ترین و آینده نگر ترین دسته از میان جامعه‌ی آشنا با ارز دیجیتال هستند. این دسته می داند که فشار فروش پس از عرضه توسط دسته‌ی دوم به علت فقر و فشار اقتصادی، راه سنگی را برای کاهش قیمت هموار خواهد کرد و سقوط ارزش توکن بر اساس فشار میلیون ها نفر، قیمت را تا حد زیادی دچار افت خواهد کرد. اینجاست که دسته‌ی سوم وارد عمل خواهد شد و در قیمتی که به عنوان کف حدودی در نظر می‌گیرد همراه با سرمایه گذاران و نهنگ های آینده‌ی این میم کوین محبوب، روند معکوسی بر بازار داگز برقرار و سوار بر شاتلی غیرقابل مهار به سمت آینده ای درخشان حرکت می‌کند و رد نمودار آشنای فنجانی (U) را بر چارت داگز در یک بازه‌ی شاید یک تا ۶ هفته ای به یادگار خواهد گذاشت.

می‌دانیم که اکثریت جامعه‌‌ی داگز را مردمانی از کشور های در حال توسعه یا از نظر اقتصادی ضعیف تر تشکیل می دهند. جدای از اینکه این قشر ممکن است از ظرفیت این توکن انقلابی هیچ بداند یا نه، آن ها توانی برای صبوری ندارند و حتی افزایش ۲۰۰ دلار نقدینگی به زندگی پر از تلاطم آنها اندکی آرامش می بخشد.

معتقدم تاخیر در عرضه‌ی داگز در روز های اخیر، ارتباطی تنگاتنگ با این موضوع دارد که چگونه می‌توان با چیدمانی صحیح در برنامه‌ریزی، فشار فروش را کنترل کرد و بازار را در ادامه، به آرامش رساند؟

منبع:ایونا

وب گردی

    نظر شما