بازیکن استقلال برای همیشه از تیم ملی خط خورد

بازیکن استقلال برای همیشه از تیم ملی خط خورد

اردوی جدید تیم ملی جوانان از امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمت کافا و سپس بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها آماده می‌شود که در ماه‌های مرداد و شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش 9 صبح، یکی از نکات جالب توجه لیست تیم ملی جوانان عدم دعوت از عرفان باقری بازیکن تیم استقلال است. او به دلیل حاشیه‌های انضباطی ایجاده شده از اردوی قبلی از سوی صمد مرفاوی کنار گذاشته شد. با انتشار این خبر بازیکن استقلال آنرا تکذیب کرد و گفت در اردوی تیم ملی جوانان در کنار بازیکنان مشغول آماده سازی خود است.

او در اردوی قبلی ساعت ۴ بامداد محل اسکان تیم ملی جوانان را به بهانه عدم امکانات رفاهی و وجود پشه‌های موذی ترک کرد. بعد ازاین اتفاق افشین ناظمی سرپرست تیم ملی جوانان در تماسی با این بازیکن از او خواست دیگر بر سر تمرین تیم حاضر نشود. با تصمیم جدید صمد مرفاوی به نظر می‌رسد این بازیکن برای همیشه شانس حضور در اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد.

تیم ملی جوانان برای صعود به دور نهایی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی شهریور ماه در شهر بیشکک باید با تیم‌های قرقیزستان – امارات و برونئی مسابقه دهد.

منبع: خبرورزشی
وب گردی

    نظر شما