مدیر پرسپولیسی فدراسیون در استقلال سمت گرفت!+ عکس

مدیر پرسپولیسی فدراسیون در استقلال سمت گرفت!+ عکس

یکی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال که اتفاقا علاقه زیادی به تیم پرسپولیس دارد، در استقلال آغاز به کار کرد.

به گزارش 9 صبح؛ از مدت‌ها پیش شایعه حضور سعید فتاحی در باشگاه استقلال به گوش می‌رسید اما پس از موضع‌گیری هواداران استقلال، مدیران این باشگاه این قضیه را مسکوت گذاشتند اما بررسی‌ها حاکی است در روزهای گذشته برخی کارهای اجرایی باشگاه استقلال برعهده این مدیر سابق فدراسیون فوتبال بوده است.

در آخرین اقدام سعید فتاحی جهت اخذ مجوز حضور کوین یامگا به سازمان لیگ مراجعه کرد و  ساعتی قبل از دیدار ذوب‌آهن، او را به لیست بازی اضافه کرد.

به نظر می‌رسد فتاحی به زودی به عنوان معاون یا مدیر اجرایی باشگاه استقلال انتخاب خواهد شد. البته هنوز چیزی درباره پست احتمالی فتاحی در رسانه‌ها به صورت رسمی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد وی به صورت غیررسمی مشغول انجام  برخی امور در این باشگاه است.

با توجه به این‌که فتاحی سبقه پرسپولیسی دارد و هواداران استقلال هم نسبت به عملکرد او در زمان ریاستش بر کمیته مسابقات سازمان لیگ و حمایت‌های نهان و آشکارش از رقیب سرخ‌پوش شاکی و ناراضی هستند، حضور او در استقلال قطعا بازخورد مثبت نخواهد داشت و حتی شایعه شده برای کاهش عصبانیت هواداران، ممکن است فتاحی به عنوان نماینده کارگزار در باشگاه استقلال معرفی شود.

01354477

    نظر شما