مجیدی مخالفت کرد، بازگشت زیدان به استقلال وتو شد!

مجیدی مخالفت کرد، بازگشت زیدان به استقلال وتو شد!

چند هفته قبل بود که نام مجید جلالی و مجتبی جباری برای حضور در آکادمی استقلال مطرح شد اما فعلا خبری از هیچ‌کدام نیست.

به گزارش 9 صبح؛ مصطفی آجرلو پس از حضور در استقلال و مدیرعاملی این باشگاه خیلی دوست داشت مجید جلالی، که با او در پاس کار می‌کرد، رئیس آکادمی استقلال شود اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و بعد از آن هم نام مجتبی جباری، شماره ۸ سرشناس و سابق استقلال، برای ریاست در آکادمی این باشگاه مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد جباری مخالفان زیادی در استقلال داشت و بحث حضور او در آکادمی این باشگاه وتو شد!

 مجتبی جباری و فرهاد مجیدی چند سالی در استقلال همبازی بودند و حتی در یکی از دربی‌های تهران که با برتری ۲ بر صفر استقلال توأم شد، هر دو نفر دروازه پرسپولیس را باز کردند اما کسی نیست که از اختلافات دو طرف خبر نداشته باشد و گفته می‌شود یکی از مخالفان جدی حضور جباری هم سرمربی استقلال است.

مجتبی جباری پیش از این قرار بود دستیار پرویز مظلومی در تیم ملی جوانان شود که پس از منتفی شدن حضور مظلومی در این تیم و بازگشت او به استقلال، آن ماجرا هم منتفی شد.

نتایج به دست آمده تیم‌های آکادمی استقلال برخلاف فصل گذشته بسیار ضعیف بوده و بیشتر تیم‌های رده سنی آبی‌پوشان کاندیدای سقوط محسوب می‌شوند به همین دلیل آجرلو مصمم است هر چه زودتر سر و سامانی به این تیم دهد و بعید نیست بالاخره با همراهی اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم روی گزینه‌ای به توافق برسند و او را به جای محمدرضا مهران‌پور برای ریاست آکادمی استقلال برگزینند.

    نظر شما