پیگیر بازگشت هواداران و حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستیم

پیگیر بازگشت هواداران و حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال، گفت: پیگیر بازگشت هواداران و حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستیم.

به گزارش 9صبح، حسن کامرانی‌فر روز شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم آیین بزرگداشت روز مربی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون و کمیته آموزش اقدامات خوبی انجام داده تا در آینده مربیان خیلی بهتری داشته باشیم. دوره‌های زیادی انجام شده است. امیدواریم مربیان هم در جهت طرقی فوتبال اقدامتی انجام دهند.

وی در رابطه با طرح خبری مبنی بر پیگیری برای حضور بانوان در ورزشگاه تصریح کرد: این خبر تکذیب شده و چنین خبری از سوی ما نبوده است. این درخواست فدراسیون و جامعه فوتبال هست که شرایطی به وجود بیاید که زنان به ورزشگاه بیایند. باید به این سمت برویم که زنان هم به ورزشگاه بیاید.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها برای مسابقات لیگ و ملی تصریح کرد: این در حال بررسی است و سازمان لیگ هم در حال بررسی است. دنبال این هستیم شرایط حضور هواداران را فراهم کنیم.

وی در واکنش به خبری مبنی بر اینکه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند، گفت: در این مورد به afc نامه زدیم و منتظر جواب هستیم. به محض اینکه مشخص شود در این‌باره صحبت خواهیم کرد. همه ما می دانیم که مجوز حرفه‌ای یکی از مواردی است که باید لحاظ شود. تلاش می‌کنیم امسال هم برای نمایندگانمان مجوز بگیریم.  امیدوارم باشگاه‌ها هم در این زمینه کمک بیشتری کنند و با برنامه پیش روند.

کامرانی‌فرد در مورد افشاگری یکی از کمک داوران قدیمی در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر افشاگری و تبانی در فوتبال ایران گفت: جامعه داوری جامعه سالمی است. ای کاش صالحی به عنوان کسی که سال‌ها لباس داوری بر تن کرده با مستندات این حرف‌ها را مطرح می کرد؛ ما پیگیر هستیم و او بابت مطالبی که مطرح کرده مستنداتی نداشته است.

وی در رابطه با اینکه فدراسیون فوتبال از وحید صالحی شکایت خواهد کرد یا خیر گفت: بحث شکایت نیست. به زودی او باید در کمیته اخلاق در مورد مواردی که مطرح کرده توضیح دهد. همه مطمئن باشند فدراسیون پیگیر این مسائل است. ما دنبال پاک سازی در فوتبال و جامعه هستیم و تلاش می کنیم که شرایط را درست کنیم. مطمئن هستم صحبت های او به جامعه داوری باز نمی‌گردد.

وب گردی

    نظر شما