هواداران پرسپولیس در اولین آزمون مردود شدند

هواداران پرسپولیس در اولین آزمون مردود شدند

سکوهای ورزشگاه آزادی، شبی عجیب و دور از رفتار جوانمردانه را پشت سر گذاشت.

به گزارش 9 صبح، پرسپولیس در حالی میزبان فولاد بود که حضور مهدی هاشمی نسب در کادر فنی این تیم و همچنین وریا غفوری در ترکیب تیم اهوازی، باعث شد که از برخی از سکوهای ورزشگاه، شعارهای حاوی فحاشی علیه این دو نفر به خصوص مربی فولاد شنیده شود. هاشمی‌نسب که بسیاری از هواداران پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند با انتقال جنجالی او از پرسپولیس به استقلال در سال 1379 و گل او به پرسپولیس را در دربی بهمن 79 فراموش کنند، سوژه تندترین و منشوری‌ترین شعارها روی برخی سکوها بود. شعارهایی که باعث شد برخی هواداران پرسپولیس که کودکشان را به ورزشگاه آورده بودند، با گرفتن روی گوش هایشان مجبور به سانسور! این شعارها برای فرزندانشان شوند.

هاشمی‌نسب البته در پایان بازی مصاحبه تندی علیه هواداران پرسپولیس کرد و البته گفت که در واکنش به فحاشی آنها، کاری کرده که پرسپولیسی‌ها بیشتر از قبل از دست او عصبانی شوند. او گفت که جای گلی که به پرسپولیس زده را در دروازه جنوبی ورزشگاه آزادی بوسیده است. البته پرسپولیسی ها معتقدند هاشمی نسب به غیر از بوسیدن جای گلش به پرسپولیس در دروازه جنوبی، کار دیگری انجام داده و باعث تحریک سکوها شده است.

اما هر چه باشد، سکوهای ورزشگاه آزادی شب فوق‌العاده تلخی و عجیبی را پشت سر گذاشت و این موضوع می‌تواند سوژه و بهانه خوبی برای آنهایی باشد که علاقه‌مند به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیستند.

وب گردی

    نظر شما