دلیل باورنکردنی ماجدی برای برکنار نکردن اسکوچیچ!

دلیل باورنکردنی ماجدی برای برکنار نکردن اسکوچیچ!

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره برکنار نشدن اسکوچیچ اظهارنظر کرد.

به گزارش 9 صبح، سرپرست فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی در خصوص ماجرای عزل سرمربی تیم ملی از سوی کمیته فنی و ابقای او از سوی هیات رئیسه گفت:" این طور نیست. کمیته فنی اعضایی که در آن وجود دارند افراد سرشناسی هستند که چندین سال عضو تیم ملی بودند یا آقای محصص که اکثر سرمربیان ما مدرک A خودشان را از ایشان گرفتند. ولی یادمان باشد که کمیته فنی یک کمیته مشورتی است. تصمیم گیر نیست. کمیته فنی به اعضای فدراسیون مشورت می دهد."

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه افزود:"پیشنهاد سرمربی با رئیس فدراسیون و تصویب هیات رئیسه است طبق اساسنامه. قابلیت تصمیم گیری هم دارند. نیاز به دستور جلسه نداشته موضوع و هفت نفر اعضا هیات رئیسه تصمیم گرفتیم بر ابقای ایشان. ما اگر آقای اسکوچیچ را برکنار می کردیم یا مربی دیگر می آوردیم می شد تصمیم. ما این کارها را نکردیم و ایشان به کار خود ادامه دادند."

ماجدی همچنین به دلیل مخالفت با نظر کمیته فنی هم اشاره کرد و گفت:" به هرحال ما ایرانی هستیم. کسی که به ایران آمده، سالم کار کرده، تیمی که هیچ کسی مسئولیتش را قبول نمی‌کرد، به دور دوم رسانده و بعد هم جام جهانی به نظر من یک مقداری بی معرفتی بود اگر می خواستیم او را عوض کنیم. ما تصمیم نگرفتیم، ابقا ایشان موضوعی بود که وجود داشت."

وب گردی

    نظر شما