نخستین پیروزی پرسپولیس با طلسم‌شکنی و انتقام

نخستین پیروزی پرسپولیس با طلسم‌شکنی و انتقام

تیم فوتبال پرسپولیس به اولین برد خود در بیست‌‌ودومین دوره لیگ برتر دست یافت.

به گزارش 9 صبح، تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. میلاد سرلک در دقیقه 43 تک گل این بازی را به ثمر رساند. پرسپولیس که در دو فصل گذشته در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورده بود، در این بازی طلسم خود در تقابل با این تیم را شکست و همچنین انتقام شکست مقابل شاگردان رحمتی در جام حذفی فصل گذشته را نیز گرفت. علاوه بر این اولین برد سرخپوشان در لیگ بیست‌ودوم با اولین گل رقم خورد.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمد‌زاده، امیرمحمد هوشمند (75- امیر نوری)، علیرضا نقی‌زاده، والنتینو یوئل (59- علی دشتی)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی،‌ یونس اکبر‌پور (75-احمدرضا جلالی)، محمدرضا آزادی (59- رضا جبیره) و میلاد فخرالدینی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی (72-وحدت هنانوف)، دانیال اسماعیلی‌فر (65-سیامک نعمتی)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی (86-سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه (87-محمد عمری) و یورگن لوکادیا (72-حامد پاکدل).

وب گردی

    نظر شما