تغییر ساپینتو از ریکاردوی آرام به ریکاردوی عصبانی

تغییر ساپینتو از ریکاردوی آرام به ریکاردوی عصبانی

چه اتفاقی افتاد که سرمربی استقلال، در سیرجان غیرقابل مهار شد؟

به گزارش 9 صبح، وقتی امیر عرب‌براقی کارت قرمز را به ریکاردو ساپینتو نشان داد، سرمربی استقلال طوری از کوره در رفت که تلاش بیژن طاهری برای کنترل او به جایی نرسید.اینکه چه اتفاقی افتاد که ساپینتو از دید مجتبی سرآسیایی مربی گل گهر، با لات قیاس شده!، سوالی است که پاسخ‌های متفاوتی برایش وجود دارد.به نظر می‌رسد کنار زمین بین ساپینتو و سعید الهویی مربی گل گهر بحثی صورت گرفته که نتیجه آن اخراج هر دو مربی از کنار زمین بوده است.الهویی که مصرانه روی این نکته تاکید داشته که سرمربی استقلال، به زبان پرتغالی، فحاشی کرده منتهی معلوم نیست این ادعا تا چه اندازه صحت دارد.نکته مهم اینکه در فیلمی که دوربین فوتبالی قبل از شروع بازی گرفته، ساپینتو از قلعه‌نویی خواسته که همانطور که او به دستیارانش اجازه نخواهد داد با سرمربی حریف صحبت کنند، او هم باید همین کار را در قبال دستیارانش انجام دهد.

صحبتهای ساپینتو با قلعه‌نویی قبل از شروع مسابقه

این نکته مهمی است که حتی سوژه صحبتهای مربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی هم شد و روی ماتا گفت: ما دستیارها باید به سرمربی‌ها کمک کنیم. این شغل ما است نه اینکه نیمکت تیم‌های دیگر را تحریک کنیم. کسی از نیمکت استقلال با نیمکت حریف صحبت نکرد. در بازی نساجی و در این بازی، چرا باید دستیار مربی با نیمکت ما صحبت کند؟ چرا به سرمربی احترام گذاشته نمی‌شود؟ سرمربی به هیچکس بی‌احترامی نکرد. او دارد عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کند و هیجانی است.

واکنش ساپینتو به اخراج در بازی دیشب

در اینکه هیجانی بودن ساپینتو گاهی اوقات، بیش از حد می‌شود جای شکی وجود ندارد و وقتی یک مربی در دو بازی متوالی با نیمکت حریف درگیر می‌شود، یعنی اینکه یک جای کار ایراد دارد منتهی می‌توان این موضوع را از شکل دیگری هم دید. اینکه نیمکت تیمهای حریف استقلال با علم به اخلاق ساپینتو، سعی در تحریک او دارند.

وب گردی

    نظر شما