ترابی گل پنجم را از لوکادیا گرفت، امتیاز پانزدهم را از پرسپولیس

ترابی گل پنجم را از لوکادیا گرفت، امتیاز پانزدهم را از پرسپولیس

مهدی ترابی در یکی از بازی های نه چندان خوبش برابر تراکتور، تاثیر مثبتی برای پرسپولیس نداشت و نه تنها به تیمش در کسب برد کمک نکرد بلکه در صحنه پنالتی به بدترین شکل ممکن شانس برابر کردن نتیجه بازی را از دست داد.

به گزارش ۹ صبح؛ اگر مهدی ترابی دیشب پنالتی را به لوکادیا می داد، شاید حالا پرسپولیس و تراکتور با هم مساوی کرده بودند و پرسپولیس با 15 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار داشت و اینگونه همسایه دیوار به دیوار استقلال نمی شد و البته لوکادیو هم با 5 گل زده حاشیه امنیت خود را در صدر جدول گلزنان برتر لیگ برتر، بیشتر می کرد! در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و تراکتور و در حالی که شاگردان قربان بردیف یک بر صفر از شاگردان یحیی گل محمدی پیش بودند، موعود بنیادی فر یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد. مهدی ترابی می توانست در روی صحنه پنالتی، مثل بازی پرسپولیس برابر نفت آبادان، پنالتی را به لوکادیا بدهد که اینگونه نکرد، خودش پشت توپ ایستاد و ضربه اش را هم به حدی بد زد که محمدرضا اخباری توپ را دفع کرد. البته او که پنالتی زن اول تیم فوتبال پرسپولیس هم هست با توجه به پنالتی بدی که برابر تراکتور زد و گل نکرد، احتمالا در بازیهای آینده این مسئولیت را در پرسپولیس نخواهد داشت.مهدی ترابی البته در بازی پرسپولیس برابر تراکتور یک پاس خوب به لوکادیا داد که لوکادیا با تیزبینی ضربه خوبی راهی دروازه حریف کرد و توپش به تیر دروازه هم برخورد کرد اما در صحنه های دیگر این بازی عملکرد مثبتی از خودش به نمایش نگذاشت.

به عبارتی باید گفت در صحنه پنالتی پرسپولیس، مهدی ترابی با ندادن توپ به لوکادیا هم امتیاز پانزدهم را از پرسپولیس گرفت و هم گل پنجم را از لوکادیا... مهاجم هلندی هم دیروز برای گل زدن به تیم تراکتور 2 مانع مهم داشت، یکی دیرک دروازه و یکی مهدی ترابی.

وب گردی

    نظر شما