شایعات عجیب درباره سردار آجرلو

شایعات عجیب درباره سردار آجرلو

اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.

به گزارش 9 صبح، استقلال تیم دوم جدول رده‌بندی با شوک زودهنگامی مواجه شده است. این تیم که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در تلاش است تا یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این اتفاقی است که آن‌ها فصل گذشته بعد از ۹ سال با مدیرعاملی سردار مصطفی آجرلو رقم زدند. مدیریت آجرلو در فصل گذشته به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید او در این فصل و شاید یکی، دو فصل آینده هم در این سمت بماند و برای تیم آبی‌پوش تهرانی افتخار کسب کند.

با‌این‌حال، اتفاقی غیرمنتظره در نیمه‌شب شنبه رخ داد و باشگاه استقلال رأی به برکناری آجرلو از مدیریت این باشگاه داد. آن‌ها خیلی سریع علی فتح‌الله‌زاده، دیگر مدیر سابق این باشگاه را هم به عنوان جانشین سردار انتخاب کردند تا مشخص شود شایعه‌ای که قریب به ۲۰ روز در اطراف باشگاه شنیده می‌شد، چندان هم بی‌اساس نبوده است. باوجود برکناری آجرلو از استقلال، شایعات درباره دلایل این برکناری زیاد است.

وب گردی

    نظر شما