تقلب یحیی از روی دست برانکو

تقلب یحیی از روی دست برانکو

سرخ‌پوشان پایتخت با پیروزی مقابل مس کرمان، موفق شدند موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت کنند.

به گزارش 9 صبح، شاگردان یحیی گل محمدی با کسب سومین برد اقتصادی و یک‌گله متوالی توانستند روند درخشان خود در لیگ بیست‌ودوم را حفظ کنند تا بهترین دوران حضور گل‌محمدی در پرسپولیس به‌ثبت برسد. سرخ‌پوشان پایتخت با توجه به برد به‌دست آمده برابر مس کرمان، در جدول لیگ برتر 24 امتیازی شدند و با 2 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال، صدر جدول را در تسخیر خود حفظ کردند.

بهترین روزگار «یحیی» در پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر برای دومین‌بار در دوران سرمربیگری‌اش، فصل را با هدایت پرسپولیس آغاز می‌کرد. سرخ‌پوشان پایتخت با وجود تقلای زیاد برای کسب عنوان قهرمانی، در پایان 11 هفته ابتدایی لیگ بیست‌ویکم نتوانستند در قامت تیمِ صدرنشین به کار خود پایان بدهند و با کسب 6 برد، 4 مساوی و یک باخت در جایگاه سوم جدول با 22 امتیاز قرار گرفتند.گل‌محمدی با تغییر و تحولات در ترکیب تیمش، روند نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان پایتخت را بهبود بخشید، به طوری‌که حالا پرسپولیس در پایان هفته یازدهم  با 7 برد و 3 مساوی و یک باخت در جدول رده‌بندی لیگ 24 امتیازی است و صدر جدول را در تسخیر خود دارد و با میانگین 2.18 امتیاز از هر مسابقه، رکوردی جالب‌توجه از خود به جای گذاشته است.

رکوردی در حد و اندازه یک تیمِ قهرمان!

پرسپولیس فصل گذشته بعد از 5 قهرمانی متوالی، غائله کسب جام را به رقیب سنتی واگذار کرد و یحیی گل‌محمدی نتوانست در دومین فصلی که کارش را از ابتدا با سرخ‌پوشان پایتخت آغاز می‌کرد، دومین جام قهرمانی را به‌دست آورد و شمار قهرمانی‌های خود در کسوت سرمربی پرسپولیس را به عدد 3 برساند اما با توجه به تغییر و تحولات انجام شده در ترکیب پرسپولیس و تغییر روند نتیجه‌گیری آن‌ها، هواداران پرسپولیس خوش‌بین هستند که بتوانند در پایان لیگ بیست‌ودوم جام قهرمانی را به‌دست آورند.سرخ‌پوشان پایتخت در 5 فصلی که به صورت متوالی فاتح مسابقات لیگ برتر شدند، فقط در لیگ هفدهم روند نتیجه‌گیری بهتری نسبت به پرسپولیسِ لیگ بیست‌ودوم داشتند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آن فصل، با 26 امتیاز و کسب 8 برد، 2 مساوی و یک باخت کار خود را در هفته یازدهم به پایان بردند.سرخ‌ها در 7 فصل اخیر مسابقات لیگ برتر، 5 قهرمانی و 2 نایب‌قهرمانی به‌دست آورده‌اند که 3 قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ بوده و 2 قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی هم با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس به ارمغان آمده است. سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ هفدهم که با 26 امتیاز در پایان هفته یازدهم در صدر جدول رقابت‌ها حضور داشتند، لیگ را با 64 امتیاز و کسب عنوان قهرمانی به پایان بردند و باید دید آیا این دستاورد تاریخی و ویژه برای پرسپولیسِ لیگ بیست‌ودوم هم تکرار خواهد شد یا خیر.شاگردان یحیی گل‌محمدی در اولین مسابقه خود بعد از اتمام رقابت‌های جام جهانی و فیفادی ماه نوامبر، باید در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف استقلال بروند. دربی جذاب و نفسگیری که می‌تواند نتیجه آن سرنوشت تیمِ صدرنشین لیگ بیست‌ودوم را رقم بزند و نتیجه آن، تاثیرگذاری ویژه در کورس قهرمانی رقابت‌ها دارد.

وب گردی

    نظر شما