فرهاد مجیدی در آستانه تاریخ سازی دوباره

فرهاد مجیدی در آستانه تاریخ سازی دوباره

تیم فوتبال اتحاد کلبا با هدایت «فرهاد مجیدی» توانست به بردی دراماتیک و ارزشمند در لیگ امارات دست پیدا کند.

به گزارش 9 صبح، فرهاد مجیدی بعد از رساندن استقلال به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ویکم، در ادامه ماجراجویی‌هایش در کسوت سرمربی چالش جدیدی را در لیگ امارات پذیرفت و با پذیرش سکان هدایت اتحاد کلباء، به دنبال کسب موفقیت‌های تازه در عرصه مربیگری بود. شاگردان مجیدی بعد از 7 هفته پر فراز و نشیب و البته موفق، شب گذشته باید مقابل النصر امارات قرار می‌گرفتند.

نمایش جنون‌انگیز شاگردان «مجیدی» در شارجه

سعید رشید سیف خیلی زود شاگردان مجیدی را دقیقه 3 پیش انداخت اما رایان مندز ستاره النصری‌ها در فاصله 2 دقیقه، در دقایق 19 و 21 برای تیمش گل زد تا ورق بازی علیه شاگردان مجیدی برگردد. دمبو داربوئه در دقیقه 34 گل سوم بازی را به سود النصر امارات به‌ثمر رساند تا هواداران اتحاد کلباء تقریباً از شکست تیم خود در دیدار حساس هفته هشتم لیگ امارات مطمئن شوند اما فرهاد مجیدی با تعویض‌های خود شرایط را به سود تیمش تغییر داد. شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه دوم نمایشی فوق‌العاده داشتند و در 20 دقیقه پایانی عملکرد استثنایی بازیکنان اتحاد کلباء باعث شد تا نتیجه‌ای غیرمنتظره روی اسکوربورد ورزشگاه اتحاد کلباء شهر شارجه به‌ثبت برسد. زردپوشان در دقیقه 71 توسط دانیل بسا به گل دوم رسیدند و موتور کامبک شاگردان مجیدی با گلزنی بسا روشن شد، چون بعد از گلزنی نوبت به درخشش احمد عامر ستاره تعویضی اتحاد کلباء رسید که در دقیقه 78 گل سوم تیمش را به‌ثمر برساند.

اتحادی‌ها برای تکمیل کامبک خود به یک گل دیگر نیاز داشتند که در دقیقه 80 فیلیپ کیس خرید تابستانی اتحاد کلباء و ستاره مورد علاقه فرهاد مجیدی توپ را به تور دروازه النصر رساند تا در فاصله 9 دقیقه، شاگردان مجیدی شکست 3 بر یک را با برتری 4 بر 3 معاوضه کنند! نکته جالب‌توجه عطش پایان‌ناپذیر شاگردان فرهاد برای رسیدن به گل‌های بیشتر بود که باعث شد تا احمد عامر در دقیقه (6+90) درخشش خود به عنوان ستاره تعویضی را تکمیل کند و گل پنجم را به سود اتحاد کلباء به‌ثمر برساند.

اتحاد کلباء با «فرهاد» در 2 قدمی صدر جدول!

زردپوشان با برتری دراماتیک و پرگل در مسابقه شب گذشته در جدول رده‌بندی لیگ امارات، 14 امتیازی شدند و به رتبه پنجم جدول صعود کردند. برد ارزشمندی که باعث شد تا شاگردان فرهاد مجیدی در فاصله 2 امتیازی با الشارجه که در صدر جدول رقابت‌ها حضور داشته و البته یک بازی کمتر نسبت به اتحاد کلباء دارد، قرار گیرند. اتحاد کلبا در 4 بازی اخیرش در لیگ امارات شکست‌ناپذیر بوده و آن‌ها با هدایت سرمربی ایرانی خود توانسته‌اند برابر شباب‌الاهلی و الوصل به 2 تساوی ارزشمند برسند و از سد دیبا و النصر هم بگذرند تا سیر صعودی خود در جدول را حفظ نمایند.

شگفتی‌سازی اتحاد تا پیش از جام جهانی تکمیل می‌شود؟

شاگردان فرهاد مجیدی تا پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر، 2 بازی حساس در مسابقات باشگاهی لیگ امارات دارند. دیدار اول شنبه هفته آینده چهاردهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد که اتحاد کلباء باید در مقابل بن‌یاس قرار گیرد. سپس شاگردان مجیدی باید خود را مهیای دیدار شنبه 21 آبان‌ماه مقابل عجمان کنند. نکته جالب‌توجه اینکه هر 2 رقیب پیش‌روی اتحاد کلباء در جدول رده‌بندی پایین‌تر از شاگردان فرهاد مجیدی حضور دارند.زردپوشان در صورت کسب 6 امتیاز از 2 بازی پیش‌رو این فرصت را دارند تا هم روند شکست‌ناپذیری خود را تمدید کنند و به عدد 6 بازی متوالی برسانند و هم اینکه در جدول رده‌بندی به کورس مدعیان بالای جدول اضافه شوند و حتی در صورت لغزش سایر مدعیان، برای نخستین‌بار صدرنشینی در لیگ امارات را هم تجربه کنند! اتحاد کلبا فصل گذشته با کسب 28 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول 14 تیمی لیگ امارات قرار گرفته بود. این تیم در فصل 2021-2020 بهترین عملکرد تاریخ خود در لیگ امارات را داشت و با کسب 39 امتیاز در جایگاه هشتم جدول ایستاد اما حالا آن‌ها با هدایت فرهاد مجیدی در سودای تاریخ‌سازی و حضور در جمع مدعیان فوتبال امارات و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.

وب گردی

    نظر شما