سوپرجام؛ استقلال - نساجی؛ جان بده جام مده!

سوپرجام؛ استقلال - نساجی؛ جان بده جام مده!

مسابقه سوپرجام فصل گذشته امروز ساعت 16 در ورزشگاه باهنر کرمان بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش 9 صبح، مسابقه سوپرجام فصل گذشته بین دو تیم استقلال و نساجی امروز در کرمان برگزار می‌شود تا قهرمان قهرمانان فصل گذشته تعیین شود

اطلاعات بازی

سوپر جام 

بازی: استقلال - نساجی مازندران

تاریخ و زمان: چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶

مکان: ورزشگاه باهنر کرمان

داوران: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، عسگر محمدی، مرتضی منصوریان

ناظر: بهرام مهرپیما

وضعیت دو تیم

اکنون استقلال با سرمربی و مدیرعامل جدید نسبت به فصل گذشته برای کسب دومین جام قهرمانی تلاش خواهد کرد. آبی پوشان با سرمربیگری فرهاد مجیدی و مدیرعاملی مصطفی آجورلو بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند اما هر دو  در زمان های متفاوت و به دلایل مختلف از تیم جدا شدند. علی فتح الله زاده مدیرعامل قدیمی باشگاه به این تیم آمده و حتی وعده قهرمانی در آسیا را هم داده است و به عنوان پیش درآمد کسب یک جام قهرمانی شروع خوب و رویایی هم برای او و هم برای ریکاردو ساپینتو پرتغالی باشد. نساجی مازندران هم با ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شد اما اکنون او هم در این تیم حضور ندارد و حمید مطهری جانشینش شده است.  از نظر فنی و بازیکنان اسمی تیم استقلال قطعا شرایط بهتری نسبت به حریف دارد اما نساجی تیمی شگفتی ساز با بازیکنان با تجربه ای چون علیرضا حقیقی، مسعود شجاعی، ایوب کلانتری، حام شیری و... است. دو تیم در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بازی کردند ، در روز 19 شهریور استقلال 3 بر یک به پیروزی رسید. استقلال در آن مسابقه  یکی از بازی های زیبا و پرگلش را به نمایش گذاشت.

    نظر شما