آلومینیوم به دنبال مدعی‌ماندن؛ «رحمتی» در اندیشه تمدید سال رویایی

آلومینیوم به دنبال مدعی‌ماندن؛ «رحمتی» در اندیشه تمدید سال رویایی

آلومینیوم اراک جزو تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌رود.

به گزارش 9 صبح، سیدمهدی رحمتی از هفته بیست‌وسوم فصل گذشته سکان هدایت آلومینیوم اراک را پذیرفته، آن‌هم در شرایطی که این سرمربی جوان در تیم شهرخودرو مشهد عملکرد قابل‌قبولی داشت و با وجود آنکه بلافاصله بعد از اتمام دوران فوتبالی‌اش تصمیم گرفت تا در نقش سرمربی فعالیت خود را آغاز کند، عملکردی فراتر از انتظار داشت و موفق شد بعد از پیوستن به آلومینیوم هم این دوره موفق را ادامه بدهد.اراکی‌ها با هدایت رحمتی فصل گذشته توانستند در جام حذفی و در ورزشگاه آزادی از سد رقیب سختی چون پرسپولیس بگذرند و تا مرحله فینال پیش رفتند. مدیران باشگاه آلومینیوم اراک 2 شرط برای تمدید قرارداد مهدی رحمتی گذاشته بودند که این سرمربی جوان توانست هر 2 شرط را محقق کند، هم آلومینیوم را به فینال جام حذفی رساند و هم اینکه تیمش توانست لیگ بیست‌ویکم را با حضور در رتبه تک‌رقمی و جایگاه هشتم به پایان ببرد تا قرارداد مهدی رحمتی با آلومینیوم اراک 3 ساله تمدید شود.

عملکرد درخشان در لیگ بیست‌ودوم

آلومینیوم اراک تا پایان هفته یازدهم لیگ بیست‌ودوم و تا پیش از آغاز تعطیلات فیفادی و مسابقات جام جهانی، یکی از بهترین تیم‌های لیگ بود. شاگردان مهدی رحمتی توانستند با دریافت فقط 4 گل، صاحب دومین خط دفاعی برتر لیگ شوند و در ورزشگاه آزادی موفق شدند استقلال را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی متوقف سازند.رحمتی و شاگردانش فصل جدید لیگ برتر با عملکردی قابل‌قبول توانسته‌اند در 11 بازی، 16 امتیاز کسب کنند تا بالاتر از تیم‌های مدعی چون تراکتور و فولاد، آلومینیوم اراک در جدول رده‌بندی لیگ بیست‌ودوم بعد از پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و سپاهان در جایگاه پنجم جدول قرار داشته باشند. اراکی‌ها برای حفظ موقعیت خود در بین مدعیان، 4 بازی دشوار را تا پایان نیم‌فصل نخست دارند. مصاف با ذوب‌آهن، گل‌گهر، نفت مسجدسلیمان و فولاد که تقابل با گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان در اراک خواهد بود و 2 بازی دیگر در خانه رقبا به انجام می‌رسد.

بردهای «رحمتی» در ایرالکو 2 رقمی می‌شود؟

مهدی رحمتی در اواخر سال گذشته بود که هدایت آلومینیوم اراک را پذیرفت و جانشین رسول خطیبی شد. سرمربی جوان آلومینیوم در طول 9 ماه گذشته در 22 مسابقه سکان هدایت اراکی‌ها را در لیگ برتر و جام حذفی برعهده داشته که 8 پیروزی، 9 تساوی و 5 باخت در کارنامه رحمتی به چشم می‌خورد. آلومینیوم تا پایان دوره یک‌سالگی حضور مهدی رحمتی احتمالاً 15 بازی دیگر را باید برگزار کند و سرمربی آلومینیوم این فرصت را دارد تا بتواند رکورد خود را به بهبود بخشد. شاگردان رحمتی در ایام تعطیلات فیفادی راهی کشور ترکیه شده‌اند و در بازی دوستانه برابر حریفان از لتونی و غنا توانسته‌اند به پیروزی دست پیدا کنند تا آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهند و در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر با روحیه‌ای بالا آماده برگزاری ادامه مسابقات خود در لیگ برتر شوند. 

وب گردی

    نظر شما