پاره شدن نوار بردهای پیاپی پرسپولیس برابر پیکان/سرخپوشان به تنهایی رکورددار نشدند

پاره شدن نوار بردهای پیاپی پرسپولیس برابر پیکان/سرخپوشان به تنهایی رکورددار نشدند

پرسپولیس پس از ۹ پیروزی پیاپی مقابل پیکان متوقف شد.

به گزارش 9 صبح، پرسپولیس در شرایطی برابر پیکان تن به تساوی بدون گل داد که در هر ۹ تقابل قبلی برابر این تیم به پیروزی رسیده بود. آخرین بار در بازی رفت لیگ هفدهم پیکان توانسته بود این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد ولی پس از آن پرسپولیس در هر ۹ بازی بعدی به پیروزی دست یافته بود.

رکوردهای خاص پرسپولیس برابر پیکان

پرسپولیس در تقابل با پیکان ۲ رکورد تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است. این تیم ۲۵ بار موفق به شکست دادن این رقیب خود شده و این بیشترین تعداد پیروزی تیمی برابر تیمی دیگر در تاریخ لیگ برتر است. ۹ برد متوالی پرسپولیس برابر پیکان یک رکورد دیگر را در این تقابل به جای گذاشته است. این تعداد پیروزی بیشترین تعداد برد متوالی است که یک تیم در مصاف با تیم دیگر در تاریخ لیگ برتر داشته است.

پاس شریک با پرسپولیس

علی‌رغم اینکه بیش از ۱۵ سال از غیبت تیم پرافتخار پاس تهران از سطح اول فوتبال ایران می‌گذرد همچنان یک رکورد به نام این تیم دیده می‌شود. پرسپولیس اگر برای دهمین بار متوالی مقابل پیکان به پیروزی می‌رسید به تنهایی رکورددار لیگ برتر می‌شد ولی حالا پاس را هم در کنار خود می‌بیند.پاس از اولین تقابل با سایپا در لیگ نخست برابر این تیم به پیروزی رسید و این روند تا بازی رفت لیگ پنجم ادامه یافت.

وب گردی

    نظر شما