سومین فصل داستان عیسی و پرسپولیس؛ بلیت پیروزی

سومین فصل داستان عیسی و پرسپولیس؛ بلیت پیروزی

عیسی آل‌کثیر دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشته و شاید سومین مقطع حضورش در این تیم هم، مثل دو مقطع قبلی موفق باشد.

به گزارش 9 صبح، پرسپولیس اولین خریدش در نیم فصل دوم را، انجام داده و عیسی آل‌کثیر قرار است دوباره پیراهن این تیم را بپوشد. آل‌کثیر ابتدای لیگ بیستم، جانشین علی علیپور در پرسپولیس شد و روزهای پر فراز و نشیبی را با این تیم گذراند. مهاجمی که هر وقت بود، پرسپولیس خوب نتیجه می‌گرفت و با غیبت‌هایش، برای این تیم دردسر درست می‌کرد.

شروع رویایی

آل‌کثیر بلافاصله بعد از پیوستن به پرسپولیس در سال 99، با این تیم وارد لیگ قهرمانان آسیا شد. مسابقاتی که پرسپولیس از دو بازی اول دور گروهی، یک امتیاز گرفته بود و شرایط خوبی نداشت. پرسپولیس و آل‌کثیر، عملکرد فوق العاده‌ای در ادامه جام داشتند. پرسپولیس تا نیمه نهایی جلو رفت و آل‌کثیر در 6 مسابقه برای این تیم 4 گل زد. روزهایی رویایی، که بخاطر شادی گل آل‌کثیر بعد از باز کردن دروازه پاختاکور و محرومیت سنگین او، خیلی زود به پایان رسیدند. آل‌کثیر با این محرومیت، تقریبا تا نیم فصل از ترکیب پرسپولیس دور شد.

بازگشت درخشان

آل‌کثیر نیم فصل دوم لیگ بیستم، دوباره به پرسپولیس برگشت. او در این مدت، آمادگی‌اش را حفظ کرد و در 4 بازی ابتدایی لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس، 3 گل زد. مهمترین گل او در دربی تهران زده شد. علاوه بر این، آل‌کثیر در بازی سوپرجام مقابل تراکتور زننده گل قهرمانی پرسپولیسی‌ها بود. پرسپولیس در پایان فصل، به قهرمانی لیگ برتر رسید. آل‌کثیر در لیگ قهرمانان سال 2021 هم، توانست دو گل در مرحله گروهی برای پرسپولیس بزند. لیگ بیست و یکم که شهریار مغانلو از پرسپولیس جدا شد، آن‌ها بیشتر از قبل روی آل‌کثیر حساب باز کردند. آل‌کثیر هم با 4 گل و 2 پاس گل تا هفته چهاردهم، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. پرسپولیس تا آن مقطع از فصل تیم دوم جدول بود و سه امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله داشت. مصدومیت سنگین آل‌کثیر و امتناع او از جراحی اما، باعث شد ادامه فصل را از دست بدهد و نیم فصل اول لیگ بیست و دوم هم، خانه نشین باشد.

خوش شانسی عیسی

ابتدای فصل به نظر می‌رسید با خرید یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته، پرسپولیسی‌ها دیگر علاقه‌ای به جذب دوباره آل‌کثیر نداشته باشند. عملکرد خوب دو مهاجم پرسپولیس هم، این گمانه‌زنی را جدی‌تر کرد. در روزهایی که آل‌کثیر دوباره شرایط بازی پیدا کرده، لوکادیا ایران را ترک کرد و دیاباته مجددا مصدوم شد، تا پرسپولیسی‌ها باز هم سراغ آل‌کثیر بروند. او این بار، در زمان مناسبی به پرسپولیس برگشته است. اگر آل‌کثیر بتواند نمایشی شبیه دو مقطع قبلی حضورش در پرسپولیس داشته باشد، جام قهرمانی لیگ می‌تواند به ویترین این باشگاه برگردد. آل‌کثیر قبلا نشان داده، بود و نبودش در پرسپولیس تاثیری پررنگ در نتایج این تیم داشته‌اند.

وب گردی

    نظر شما