تقلب یحیی از روی دست فرهاد

تقلب  یحیی از روی دست فرهاد

سرمربی پرسپولیس در جریان یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیمش در لیگ بیست‌ودوم تصمیمات جالب‌توجهی گرفت.

7 ساعت پیش

تصمیم جالب «یحیی» در روزهای سخت؛ سلام به جوان‌گرایی

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران دست به کار بزرگی زد و موفق شد در سیرجان، گل‌گهر را با اختلاف 2 گل شکست بدهد. زمانی ارزش کار شاگردان یحیی گل‌محمدی در سیرجان بیش از پیش نمایان می‌شود که نگاهی به ترکیب پرسپولیس بیندازیم، چون سرخ‌پوشان پایتخت در غیاب بازیکنانی مثل یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و البته امید عالیشاه در سیرجان به میدان رفتند و سرمربی پرسپولیس توانست با اعتماد به بازیکنان جوان تیمش به 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه دست پیدا کند.

نیمکت‌نشینی «نعمتی» و میدان دادن به «هنانوف»

یحیی گل‌محمدی دست بازی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در سیرجان نداشت اما یک اتفاق غیرمنتظره در جریان دیدار با گل‌گهر سیرجان شرایط را برای سرمربی پرسپولیس دشوارتر کرد و آن‌هم مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر بود. در حالی‌که تصور می‌شد سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت بعد از مصدومیت اسماعیلی‌فر به سراغ استفاده از دانیال اسماعیلی‌فر برود، اما گل‌محمدی در تصمیمی جالب‌توجه از مدافع تاجیکستانی تیمش خواست که از روی نیمکت بلند شده و به میدان برود.

وحدت هنانوف 22 ساله که پنجمین‌بار در لیگ بیست‌ودوم به عنوان یار جانشین به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت باید اضافه می‌شد، توانست در سیرجان عملکردی فوق‌العاده از خود به جای بگذارد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و پاسخ مناسبی به اعتماد یحیی گل‌محمدی داد.

درخشش «اسدبیگی» به جای کاپیتان «کمال»!

سرمربی پرسپولیس برای چینش زوج خط میانی تیمش هم یک سورپرایز ویژه داشت و سرماخوردگی کمال کامیابی‌نیا و دوری این هافبک باتجربه از آمادگی ایده‌آل باعث شد تا یحیی گل‌محمدی برای انتخاب زوج میلاد سرلک به سراغ هافبک 23 ساله تیمش برود و سینا اسدبیگی را در ترکیب اصلی پرسپولیس برای دیدار با گل‌گهر قرار داد.

اسدبیگی در نبرد با خط هافبک قدرتمند گل‌گهر روز خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد با یک سوپرگل به یاد ماندنی و فراموش‌نشدنی حکم پیروزی تیمش را در سیرجان امضا کند و با خاطراتی شیرین از سیرجان به تهران بازگردد.

کولاک جانشین «سروش» در سیرجان

گل‌محمدی برای سومین بازی متوالی تصمیم گرفت تا سروش رفیعی را نیمکت‌نشین کند و به هافبک باتجربه تیمش میدان ندهد و برخلاف بازی قبلی که سیامک نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت، یحیی گل‌محمدی با نارضایتی از عملکرد از او به سراغ استفاده از پدیده جوان تیمش رفت و به محمد عمری در ترکیب پرسپولیس برای رویارویی با گل‌گهر میدان داد. عمری با توجه به حضور مهدی ترابی در خط حمله باید در پست وینگر چپ برای پرسپولیس در سیرجان بازی می‌کرد و با استارت‌های سرعتی خود بارها خط دفاعی گل‌گهر را آزار داد و سرانجام در اوایل نیمه دوم زهر خود را به تیم سیرجانی ریخت و روی پاس مهدی ترابی توانست در نقش گلزن بدرخشد تا در 23 سالگی اولین گل خود در پیراهن پرسپولیس را به‌ثبت برساند و به آینده امیدوارتر شود.

مهاجم دهه هشتادی وارد ترکیب پرسپولیس شد

یحیی گل‌محمدی در دقیقه 83 دیدار با گل‌گهر سیرجان تصمیم به تعویض گرفت و در شرایطی که تصور می‌شد احتمالاً برای تقویت خط حمله پرسپولیس، اولویت یحیی گل‌محمدی میدان دادن به مهدی عبدی و حامد پاکدل باشد اما سرمربی پرسپولیس تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفت و به سراغ به مهاجم تیم امیدهای پرسپولیس رفت و به ستاره آکادمی سرخ‌پوشان پایتخت اعتماد کرد.علیرضا خدادادی که جزو بازیکنانی دهه هشتادی پرسپولیس محسوب می‌شود، توانست اولین بازی خود در پیراهن تیم بزرگسالان پرسپولیس را در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل سرخ‌پوشان پایتخت تجربه کند و حالا او امیدوار است که در ادامه فصل بیشتر بتواند مورد نظر یحیی گل‌محمدی قرار گیرد و برای پرسپولسی به میدان برود

وب گردی

    نظر شما