مشکل بزرگ سپاهان در لیگ بیست‌ودوم؛ به تیم‌های سینوسی جام نمی‌دهند!

مشکل بزرگ سپاهان در لیگ بیست‌ودوم؛ به تیم‌های سینوسی جام نمی‌دهند!

شکست در کرج باعث شد تا شاگردان «ژوزه مورایس» فرصت خوب نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

به گزارش 9 صبح ، طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از ناکامی با محرم نویدکیا در مسیر قهرمانی لیگ برتر، امیدوارند ماجراجویی‌هایشان با ژوزه مورایس به ششمین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر ختم شود اما روند نتیجه‌گیری سپاهان در لیگ بیست‌ودوم همراه سرمربی پرتغالی‌اش باب‌میل هواداران طلایی‌پوش نبوده و با وجود حضور سپاهان در بین 4 تیم برتر جدول، روند سینوسی شاگردان مورایس باعث شده تا انتقاداتی علیه عملکرد سپاهان در لیگ بیست‌ودوم مطرح شود.

شروع طوفانی و ناکامی‌های عجیب در اصفهان

سپاهانی‌ها فصل جدید لیگ برتر را با برد در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال آغاز کردند و ژوزه مورایس توانست در اولین حضورش در فوتبال ایران، 3 امتیاز ارزشمند را برای طلایی‌پوشان اصفهانی به‌دست بیاورد و سپس برد خانگی مقابل نساجی و غنیمت یک امتیازی از سیرجان و دیدار برابر گل‌گهر، باعث شد تا هواداران سپاهان بیش از پیش به آینده تیم خود در لیگ بیست‌ودوم امیدوار شوند اما روند سینوسی سپاهان از هفته چهارم آغاز شد. شاگردان مورایس بعد از تساوی مقابل گل‌گهر، برابر فولاد خوزستان در خانه شکست خوردند و در 2 دیدار متوالی در اصفهان برابر ذوب‌آهن و آلومینیوم ناکام در کسب پیروزی بودند و به نتیجه تساوی رضایت دادند تا از 4 مسابقه، سپاهان فقط 3 امتیاز به‌دست آورده باشد و نتوانند به صدرنشینی خود ادامه بدهند. سپاهانی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره سینوسی، مجدداً به مسیر پیروزی بازگشتند و توانستند به کورس مدعیان بازگردند.

اوج‌گیری دوباره با 10 امتیاز طلایی

سپاهان بعد از سریال تساوی‌ها و شکست برابر فولاد، توانست حدفاصل هفته هفتم تا دهم، در 4 مسابقه 10 امتیاز به‌دست بیاورد و شاگردان ژوزه مورایس موفق شدند هوادار، صنعت‌نفت آبادان و تراکتور را شکست بدهند و در خانه مقابل پرسپولیس به تساوی رضایت دادند تا بتوانند با کسب 10 امتیاز ارزشمند به کورس مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم بازگردند. طلایی‌پوشان اصفهانی با کسب 19 امتیاز از 10 بازی ابتدایی خود توانستند هواداران خود را مجدداً به ادامه فصل امیدوار کنند و هواداران سپاهان امیدوار شدند که تیم‌شان روند سینوسی را پشت سر گذاشته و در سودای قهرمانی نیم‌فصل است اما خیلی زود دوباره سپاهانی‌ها به روال سابق بازگشتند و در بازگشت به صدر جدول ناکام بودند!

قطار شاگردان «مورایس» دوباره از ریل خارج شد!

سپاهانی‌ها بعد از برتری 4 گله در خانه مقابل تراکتور، به نوعی برای رقبای خود خط و نشان کشیدند اما 2 تساوی متوالی بیرون از خانه مقابل مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی باعث شد تا بار دیگر جایگاه سپاهان در بین مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم متزلزل شود و روند سینوسی شاگردان ژوزه مورایس در لیگ بیست‌ودوم ادامه پیدا کند.

شاگردان مورایس توانستند در خانه با 4 گل نفت مسجدسلیمان را در هم بکوبند اما شکست یک‌گله روز گذشته مقابل پیکان در کرج، آب سردی بر پیکره هواداران سپاهان بود و نشان می‌داد با وجود کسب برتری‌های پرگل، همچنان روند سینوسی سپاهانی‌ها در لیگ بیست‌ودوم ادامه دارد. شکست برابر پیکان باعث شد تا فرصت صدرنشینی در پایان نیم‌فصل نخست برای شاگردان ژوزه مورایس از دست برود و آن‌ها در هفته پانزدهم برای بقا در کورس مدعیان محکوم به کسب پیروزی برابر مس کرمان هستند. ژوزه مورایس یکی از مهم‌ترین دلایل روند سینوسی سپاهان را ترکیب نامتوازن تیمش می‌داند و او روز گذشته مدعی شد که سپاهان یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی خواهد بود و باید دید با اعمال تغییرات مدنظر سرمربی پرتغالی سپاهان، روند نتیجه‌گیری طلایی‌پوشان در نیم‌فصل دوم از حالت سینوسی خارج می‌شود یا حفظ این روند باعث تداوم دوری سپاهان از صدر جدول خواهد شد.

وب گردی

    نظر شما