رکورد عجیب تیم اسطوره استقلال؛ کامبک بلد نیست!

رکورد عجیب تیم اسطوره استقلال؛ کامبک بلد نیست!

آلومینیوم اراک در خانه مغلوب فولاد شد و پنجمین باخت خود در لیگ بیست‌ودوم را تجربه کرد.

به گزارش 9 صبح، شاگردان مهدی رحمتی در هفته پانزدهم به میدان رفتند و برابر فولاد خوزستان در خانه متحمل شکست یک‌گله شدند اما این شکست، پایان کار آلومینیوم اراک در نیم‌فصل نخست نیست و شاگردان رحمتی باید خود را آماده دیدار معوقه مقابل گل‌گهر سیرجان کنند. هر چند که شکست مقابل فولاد، شانس حضور آلومینیوم در بین 4 تیم برتر را در پایان نیم‌فصل نخست به صفر رساند و حالا اراکی‌ها باید برای حضور در جمع 5 تیم برتر تلاش کنند تا بتوانند گل‌گهر را شکست بدهند.آلومینیوم در حالی پنجمین شکست خود را متحمل شد که برای ششمین‌بار دروازه شاگردان مهدی رحمتی در لیگ بیست‌ودوم باز شد که نشان از عملکرد موفق خط دفاعی اراکی‌ها در لیگ بیست‌ودوم دارد. البته که همان‌قدر که خط دفاعی آلومینیوم اراک با صلابت و موفق در لیگ بیست‌ودوم بوده، خط حمله‌شان ضعیف عمل کرده و در 14 بازی، فقط 8 گل به‌ثمر رسانده است!

فرمول ثابت غلبه بر «رحمتی»

اراکی‌ها با قبول شکست خانگی در مقابل فولاد خوزستان، با 19 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفتند  اما نگاهی به آمار و ارقام ایرالکو در لیگ بیست‌ودوم نشان می‌دهد که مهم‌ترین ضعف شاگردان مهدی رحمتی، در بازگشت به بازی است و آن‌ها نمی‌توانند بعد از دریافت گل اول، شکست را جبران کنند و به گل برسند. آلومینیوم اراک در لیگ بیست‌ودوم در 5 بازی دروازه‌اش باز شده که هر 5 دیدار با شکست شاگردان سیدمهدی رحمتی به پایان رسیده است! از باخت یک‌گله مقابل هوادار در هفته نخست تا شکست یک‌گله برابر پرسپولیس در هفته سوم و باخت 2 گله مقابل تراکتور در هفته پنجم. شاگردان رحمتی پیش از شکست یک‌گله روز گذشته مقابل فولاد، در هفته دوازدهم با نتیجه‌ای مشابه مغلوب ذوب‌آهن شده بودند.

روند سینوسی آلومینیوم در خانه تکمیل می‌شود؟

آلومینیوم تا پایان هفته چهاردهم توانست نتایج قابل‌قبولی بگیرد و شاگردان مهدی رحمتی عملکرد خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته‌اند و 5 برد، 4 تساوی و 5 شکست در کارنامه اراکی‌ها به چشم می‌خورد که نشان از روند سینوسی شاگردان رحمتی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران دارد. شاگردان مهدی رحمتی هفته آینده باید در جام حذفی برابر آریو اسلامشهر به میدان بروند و بعد از این مسابقه نوبت به رویارویی با گل‌گهر سیرجان در خانه می‌رسد. مسابقه‌ای که می‌تواند تساوی در آن روند سینوسی آلومینیوم در نیم‌فصل نخست را تکمیل کند و عدد 5 را در مقابل تعداد برد، مساوی و باخت اراکی‌ها در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم جای بدهد! شاگردان رحمتی البته امیدوارند بتوانند با کسب پیروزی مقابل گل‌گهر، در پایان نیم‌فصل نخست خود را در بین 5 تیم برتر جدول جای بدهند.

وب گردی

    نظر شما