نشانه‌های امیدوارکننده فولادِ «نکونام»؛ بیداری به وقت زمستان؟

نشانه‌های امیدوارکننده فولادِ «نکونام»؛ بیداری به وقت زمستان؟

فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر توانسته در جدول رده‌بندی اوج‌گیری کند و به کورس مدعیان نزدیک‌تر شود.

به گزارش 9 صبح، قرمزپوشان اهوازی با یک شوک بزرگ به استقبال جام جهانی 2022 قطر رفتند، شوک شکست 3 گله در انزلی مقابل ملوان. جواد نکونام سعی کرد تا با استفاده حداکثری از تعطیلات فیفادی، تیمش را در دبی به مرز آمادگی ایده‌آل برساند و فولادی‌ها را از شوک شکست برابر تیم پایین‌جدولی نجات بدهد. برخلاف تصورات، شاگردان نکونام نتوانسته بودند تا پیش از آغاز جام جهانی، انتظارات را از خود برآورده کنند و جایی در بین تیم‌های مدعی و بالانشین جدول نداشتند.

فولادی‌ها بعد از اتمام جام جهانی روند خوبی را در پیش گرفته‌اند و برتری روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک باعث شد تا با روحیه‌ای مضاعف شاگردان نکونام آماده حضور در ادامه لیگ بیست‌ودوم شوند. البته که پیش از حضور در ادامه لیگ، فولادی‌ها باید در جام حذفی مقابل خوشه طلایی ساوه به میدان بروند و سپس کار خود را در نیم‌فصل دوم آغاز کنند.

پایان نیم‌فصل نخست با غنیمت 8 امتیازی

فولاد خوزستان آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست را روز گذشته در اراک برگزار کرد و شاگردان جواد نکونام توانستند با درخشش کریستوفر کنت در خط دروازه و گلزنی احمد عبدالله‌زاده به 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه دست پیدا کنند. برد در مقابل آلومینیوم باعث شد تا روند شکست‌ناپذیری شاگردان نکونام بعد از اتمام جام جهانی و از سرگیری رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم حفظ شود.فولادی‌ها در 4 دیدار خود بعد از جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن اصفهان، هوادار تهران و آلومینیوم اراک قرار گرفته‌اند که 2 پیروزی و 2 تساوی در کارنامه شاگردان نکونام به‌چشم می‌خورد و فولادی‌ها امیدوارند با ناکامی رقبا بتوانند نیم‌فصل نخست را در بین 6 تیم برتر جدول به پایان برسانند.

«نکونام» و فولادی‌ها امیدوار به حضور ستاره‌ها

جواد نکونام در هفته‌های اخیر بارها وعده تقویت تیمش در بازار زمستانه را داده و به نظر می‌رسد نکونام بر گفته خود مصر است و به دنبال جذب بازیکنان نامدار در نقل‌وانتقالات زمستانی و ایجاد تغییر در فهرست تیمش است تا بتواند فولادی متفاوت را در نیم‌فصل دوم به میدان بفرستد. به‌ویژه آنکه فولادی‌ها باید اول اسفندماه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان بروند و بدون‌شک نکونام امید دارد که تیمش بتواند با شگفتی‌سازی به جمع 8 تیم برتر آسیا هم راه پیدا کند.فرشید اسماعیلی یکی از خریدهای تابستانی فولاد بود که دچار پارگی رباط صلیبی شد و در ادامه، علی قربانی هم سرنوشتی مشابه اسماعیلی داشت و مجید علیاری هم به دلیل مصدومیت فعلاً قادر به حضور در خط حمله فولاد نیست تا جواد نکونام در ابتدا برای تقویت خط حمله تیمش به سراغ جذب یک ستاره نامدار برود و گفته می‌شود مذاکرات با روبرتو تورس مهاجم سابق اوساسونا نهایی شده و قرار است فولادی‌ها حضور پررنگی در بازار زمستانه داشته باشند.

وب گردی

    نظر شما