شایعه در شهر؛ «ساپینتو» یکشنبه می‌رود؟

شایعه در شهر؛ «ساپینتو» یکشنبه می‌رود؟

شکست استقلال در مقابل تراکتور باعث شده تا شایعات گسترده‌ای درباره آینده کاری «ریکاردو سا پینتو» مطرح شود.

به گزارش 9 صبح، آخرین بازی استقلال در نیم‌فصل اول بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران مطابق انتظار هواداران آبی‌پوش پیش نرفت و در هفته‌ای که پرسپولیس توانست در خانه نساجی را گلباران کند و سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان هم موفق شدند برابر حریفان پایین‌جدولی خود به پیروزی برسند، استقلال در بازی بزرگ هفته ناکام بود و شاگردان ریکاردو سا پینتو در تبریز نتوانستند به برتری دست پیدا کنند. مهم‌تر از ناکامی در کسب پیروزی، نمایش ضعیف آبی‌پوشان پایتخت برابر تراکتور تبریز که باعث انتقاد شدید هواداران استقلال از کادرفنی این تیم شد.آبی‌ها هفته گذشته در خانه مقابل مس رفسنجان نتوانسته بودند به پیروزی برسند و در آن مسابقه هم شاگردان سا پینتو نمایش خوبی از خود نشان ندادند و همین مسئله باعث شده تا رفته‌رفته انتقادات علیه عملکرد ریکاردو سا پینتو در استقلال اوج بگیرد. سرمربی پرتغالی در این فصل در 16 بازی در لیگ برتر و سوپرجام روی نیمکت استقلال نشسته که توانسته در لیگ برتر 27 امتیاز در 15 بازی به‌دست بیاورد و میانگین 1.8 امتیاز را کسب کند و در سوپرجام هم موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

جلسه فوری هیات مدیره آبی‌ها در واکنش به نتایج ضعیف!

حجت کریمی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال دقایقی بعد از اتمام دیدار آبی‌پوشان پایتخت در تبریز مقابل تراکتور نسبت به شکست شاگردان ریکاردو سا پینتو واکنش نشان داد و با اشاره به نمایش ضعیف استقلال در بازی امروز گفت: «از نتایج اخیر تیم ناراحت هستیم چون با توجه به نفراتی که استقلال در اختیار دارد، انتظارها بالاست. پول‌های کادرفنی و دستیاران‌شان پرداخت شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد».کریمی همچنین درباره برگزاری جلسه هیات‌مدیره توضیح بیشتری داد و گفت: «یکشنبه هفته آینده جلسه‌ هیات‌مدیره باشگاه را در کمپ استقلال برگزار خواهیم کرد و قطعا پیگیر نتایج ضعیف تیم هستیم. باید بررسی شود برنامه‌ریزی‌های استقلال با مدیریت ریکاردو سا پینتو به چه صورت بوده است». 

خبری در راه است؟

ریکاردو ساپینتو با کسب 1.8 امتیاز در هر مسابقه و جمعاً 27 امتیاز در 15 بازی نتوانست به مانند فصل گذشته که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی صدرنشین نیم‌فصل نخست شد، آبی‌ها را در پایان نیم‌فصل اول در صدر جدول جای بدهد و در حال حاضر آبی‌پوشان پایتخت در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی در پایان نیم‌فصل نخست هستند و فاصله‌ای 5 امتیازی تا پرسپولیسِ صدرنشین دارند.استقلال هفته آینده باید در ورزشگاه آزادی در جام حذفی مقابل تراکتور تبریز قرار گیرد و سپس در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر هم آبی‌پوشان پایتخت باید در اصفهان برابر سپاهان اصفهان صف‌آرایی کنند. 2 بازی سخت و سرنوشت‌ساز، آن‌هم در شرایطی که از روز یکشنبه هفته آینده نقل‌وانتقالات زمستانی آغاز خواهد شد اما عدم پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی باعث شده تا پنجره نقل‌وانتقالات آبی‌ها بسته بماند و فعلاً آن‌ها نتوانند خرید تازه‌ای داشته باشند.مدیران استقلال قرار است روز یکشنبه جلسه هیات‌مدیره را با هدف بررسی کارنامه ریکاردو سا پینتو در نیم‌فصل نخست برگزار کنند. در فضای مجازی اخبار ضدونقیضی بعد از اتمام دیدار با تراکتور مطرح شده، از یک‌سو بحث عدم رضایت مدیران استقلال از عملکرد سا پینتو مطرح است و از یک‌سوی دیگر هم موضوع احتمال قطع همکاری توافقی و 2 جانبه به میان آمده و باید دید واکنش مدیران آبی‌پوش در روزهای آینده نسبت به اخبار مطرح شده چه خواهد بود و در ادامه فصل آیا همکاری با ریکاردو سا پینتو ادامه پیدا می‌کند و یا تغییری در انتظار نیمکت استقلال خواهد بود.

وب گردی

    نظر شما