خداحافظی با زننده گل صعود به فینال آسیا؛ «سیامک» چهارمین بازیکن پرافتخار پرسپولیس

خداحافظی با زننده گل صعود به فینال آسیا؛ «سیامک» چهارمین بازیکن پرافتخار پرسپولیس

با اعلام باشگاه پرسپولیس «سیامک نعمتی» از این تیم جدا شد.

به گزارش 9 صبح، سیامک نعمتی در لیگ هفدهم به عنوان یک بازیکن جوان از پیکان به پرسپولیس پیوست و پس از پشت سر گذاشتن ۶ فصل فراموش نشدنی از این تیم جدا خواهد شد. نعمتی با ۱۷۰ بازی برای پرسپولیس، از جمله بازیکنان با تجربه این تیم محسوب می‌شود. او ۱۶ گل برای پرسپولیس زد، ۱۲ پاس گل داد و ۵ پنالتی گرفت.

گلی مهم به نام «سیامک»

سیامک نعمتی در پرسپولیس پرمهره لیگ هفدهم، در ابتدای فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد ولی این بازیکن توانست به تدریج شایستگی خود را برای حضور در ترکیب نشان دهد. محرومیت پرسپولیس از ۲ پنچره نقل و انتقالاتی باعث شد تا فضا برای درخشش نعمتی بیشتر شود. این بازیکن در لیگ هجدهم و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ از جمله بازیکنان کلیدی پرسپولیس بود. پرسپولیس که در آن روزها با کمبود شدید مهره مواجه بود، سیامک نعمتی عصای دست برانکو ایوانکوویچ به شمار می‌آمد چون که قابلیت بازی در چندین پست را داشت. مهم‌ترین صحنه دوران بازی نعمتی در بازی برگشت پرسپولیس-السد در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ اتفاق افتاد. بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع السد در حال پیگیری بود که این نتیجه این مسابقه را به وقت اضافه می کشاند تا اینکه سیامک نعمتی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و پرسپولیس توانست برای نخستین‌بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. نعمتی در بازی رفت فینال با کارت قرمز داور جریمه شد و بازی برگشت را از دست داد. نعمتی تا لیگ بیستم جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس به شمار می‌رفت تا اینکه از فصل پیش حضور این بازیکنان کم‌رنگ‌تر شد و در این فصل تنها در یک بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت تا برای ادامه بازیگری خود مجبور به انتخاب تیم دیگری شود.

«نعمتی» یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس

حضور نعمتی در پرسپولیس مصادف با عصر طلایی این تیم بود تا این بازیکن در زمره بازیکنان پرافتخار پرسپولیس قرار گیرد. نعمتی در ۴ قهرمانی از ۵ قهرمانی پیاپی پرسپولیس همراه این تیم بود تا پس از جلال حسینی، بوژیدار رادوشوویچ و کمال کامیابی‌نیا پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر باشد. نعمتی در پرسپولیس ۴ بار قهرمان سوپرجام شد، یک بار قهرمان جام حذفی رابه دست آورد و ۲ بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت تا روزهای فراموش نشدنی را در این تیم تجربه کند. نعمتی در پرسپولیس در مجموع با ۳ مربی کار کرد که بیشتر از همه تحت نظر یحیی گل‌محمدی به میدان رفت. جلال حسینی هم ۱۲۴ بازی در کنار نعمتی بازی کرد و نعمتی بیش از هر بازیکن دیگری با سید جلال همبازی بوده است.

وب گردی

    نظر شما