اعتمادی که سلب شد؛ «رضایی» در انتظار چالش سکونشینی؟

اعتمادی که سلب شد؛ «رضایی» در انتظار چالش سکونشینی؟

دروازه‌بان جوان استقلال نتوانست از فرصت طلایی مصدومیت «حسین حسینی» استفاده خوبی را ببرد.

به گزارش 9 صبح، حسین حسینی سرشناس‌ترین غایب استقلال در نیم‌فصل دوم بوده، دروازه‌بانی که بعد از رویارویی آبی‌ها در جام حذفی مقابل تراکتور تبریز به واسطه برخوردی که با رضا اسدی داشت، نتوانست تیمش را در ادامه فصل همراهی کند و در 3 بازی اخیر فرصت بازی به دروازه‌بان جوان استقلال رسید و انتظار می‌رفت که علیرضا رضایی بتواند با عملکرد خوب خود شایستگی‌هایش برای حضور بیشتر در خط دروازه آبی‌ها را نشان بدهد اما اوضاع برخلاف تصورات پیش رفت.

اشتباه جنجالی در نقش‌جهان

علیرضا رضایی در اولین حضورش در خط دروازه استقلال ناکام در ثبت کلین‌شیت برابر سپاهان اصفهان بود. رضایی در شرایطی دروازه خود را مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی باز شده دید که گل اول سپاهان روی اشتباه مسلم او به‌ثبت رسید و دفع توپ عجیب علیرضا رضایی در مقابل شوت امید نورافکن باعث شد تا یکی از عجیب‌ترین گل‌های فصل وارد دروازه استقلال شود. در ادامه بازی دروازه‌بان آبی‌ها تلاش زیادی برای جبران‌مافات انجام داد اما موفق نبود و با کارنامه‌ای ناموفق کارش را در اصفهان به پایان برد.

نجات از ناکامی جدید به لطف کاپیتان «روزبه»!

استقلال هفته گذشته در مقابل ملوان بندرانزلی یک تیم سراسر تهاجمی بود و حملات پردامنه و سریالی آبی‌ها اجازه خودنمایی به بازیکنان ملوان را نمی‌داد. دروازه‌بان آبی‌ها در دفع معدود موقعیت‌های حریف هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و اگر دفع توپ تماشایی روزبه چشمی از روی خط دروازه استقلال نمی‌بود، مطمئنا علیرضا رضایی در دیدار با ملوان بندرانزلی هم ناکام در ثبت کلین‌شیت می‌ماند و نمی‌توانست برای اولین‌بار در لیگ بیست‌ودوم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

قسمت جدیدی از سریال اشتباهات «رضایی»؛ این‌بار در کرمان

رضایی بعد از 2 هفته پر فراز و نشیب با توجه به تداوم مصدومیت حسین حسینی، بازهم گزینه نخست مورد اعتماد ریکاردو سا پینتو بود و در دیدار با مس کرمان در درون دروازه آبی‌ها ایستاد. دروازه‌بان 23 ساله استقلال خیلی زود با یک خروج نامطمئن و دفع توپی عجیب، همه معادلات را علیه خود تغییر داد و به آسانی راه دروازه را به معین عباسیان نشان داد تا آبی‌پوشان پایتخت در کرمان از مس عقب بیفتند. بعد از ثبت گل تساوی، یک اشتباه عجیب دیگر از رضایی باعث شد تا بار دیگر دروازه استقلال تهدید شود.

دروازه‌بان 23 ساله استقلال روز گذشته برای دهمین‌بار در خط دروازه این تیم در لیگ برتر و جام حذفی قرار گرفت که ناکام در ثبت ششمین کلین‌شیت خود در لباس استقلال بود. با توجه به آغاز تمرینات حسین حسینی، به نظر می‌رسد که شماره یک آبی‌ها برای دیدار هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان به ترکیب استقلال بازخواهد گشت و حتی اگر حسینی قادر به همراهی استقلال نباشد، به نظر می‌رسد با توجه عملکرد علیرضا رضایی، سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان جوان آبی‌ها که محصول آکادمی باشگاه استقلال هم بوده، شانس بیشتری برای حضور در ترکیب استقلال داشته باشد.سعیدی‌فر بارها از سوی سرمربی پرتغالی مورد تعریف و تمجید قرار گرفته و حضورش در خط دروازه استقلال (در صورت عدم رسیدن حسینی به فرم ایده‌آل) چندان دور از ذهن نیست تا خیلی زود دوره حضور رضایی در خط دروازه آبی‌ها به پایان برسد و بعید نیست حتی با توجه به حضور حسینی و سعیدی‌فر، به مانند برخی هفته‌ها در نیم‌فصل نخست، بار دیگر دروازه‌بان جوان استقلال سکونشینی را تجربه کند.

وب گردی

    نظر شما