سوپراسپرت‌های حسادت‌برانگیز رونالدو و نیمار | فوق ستاره‌ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می‌شوند؟

سوپراسپرت‌های حسادت‌برانگیز رونالدو و نیمار | فوق ستاره‌ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می‌شوند؟

سوپراستارهای پرتغالی و برزیلی در تاریخ تولد و همچنین عشق به سوپراسپرت‌های پرسرعت و گران‌قیمت با هم مشترک هستند.

به گزارش 9صبح و به نقل از news18، کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور بدون شک دو نفر از بزرگ‌ترین نام‌های حال حاضر دنیای فوتبال هستند. شهرت آنها بسیار فراتر از قلمرو طرفداران سرسخت فوتبال است، زیرا آنها در رسانه‌های اجتماعی نیز طرفداران زیادی دارند. رونالدو اخیراً راهی لیگ برتر عربستان شده و در النصر بازی می‌کند.

نیمار جونیور برای پاری سن ژرمن در کنار فوق ستاره‌های کلاس جهانی مانند لیونل مسی و کیلیان امباپه بازی می‌کند. این برزیلی به خاطر توانایی و استعدادش معروف است و از سنین جوانی با مهارت‌های باشکوه خود، جمعیت را سرگرم می‌کند. جالب است که نیمار جونیور و رونالدو هر دو روز تولدشان در ۵ فوریه مشترک است. جدا از این، فوق ستاره‌های فوتبال عشق عمیقی به ماشین‌های گران‌قیمت هم دارند.

در این مطلب نگاهی به برخی از خودروهای این دو ستاره می‌اندازیم که می‌توانند به آنها ببالند.

خودروهای گران‌قیمت رونالدو

بوگاتی چِنتو دیه‌چی

یکی از گران‌ترین خودروهای نسخه محدود، که طبق گزارشات رونالدو برای خرید آن در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۷۵ کرور خرج کرده است. این ابرخودرو بر اساس بوگاتی شیرون ساخته شده است اما سبک و طراحی متفاوتی دارد. این خودرو می‌تواند در مدت زمان ۲.۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۷۷.۶ کیلومتر در ساعت دست یابد. تنها ۱۰ دستگاه از این خودروی نسخه ویژه در جهان وجود دارد.

لامبورگینی آونتادور LP ۷۰۰-۴

رونالدو این ابرخودرو را با مبلغی نزدیک به ۳۴۰هزار دلار خرید تا عشق خود را به خودروهای پرسرعت نشان دهد. این خودرو می‌تواند از سرعت ۰ تا ۱۰۰ در ۲.۹ ثانیه و نیز به سرعت بالای ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

فراری مونزا SP ۱

Monza SP۱ نزدیک به مدل SP۲ یکی دیگر از جواهرات تولیدشده توسط فراری است. رونالدو یکی از ۴۹۹ دستگاه تولیدشده را به قیمت ۱.۶ میلیون دلار خریداری کرد. این خودرو دارای موتوری است که می‌تواند تا ۷۹۹ اسب بخار قدرت تولید کند.

مجموعه ماشین‌های نیمار

فراری ۴۵۸ ایتالیا

نیمار دوست دارد در زمین سریع باشد و ترجیح می‌دهد ماشین‌هایش هم همینطور باشند. ستاره برزیلی فوتبال با علاقه‌ای که به فراری دارد، مدل ۴۵۸ ایتالیا را با قیمت گزافی خریداری کرده که به نظر خیره‌کننده است.

استون مارتین ولکان

این خودروی اسپرت می‌تواند به سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعت برسد. این موتور به یک موتور ۷.۰ لیتری V-۱۲ مجهز است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو تنها در ۲.۹ ثانیه است. 

مازراتی MC۱۲

مازراتی MC۱۲ یکی از منحصر به فردترین خودروهای مجموعه اوست که قیمتی نزدیک به ۲ میلیون دلار دارد. پس از عرضه در سال ۲۰۰۴، تنها ۲۵ خودرو در اولین سری آن تولید شد. با این حال، به دلیل افزایش تقاضا، آنها مجبور به ساخت ۲۵ عدد دیگر شدند. این خودرو دارای یک موتور ۶.۰ لیتری V۱۲ تنفس طبیعی است.

منبع:همشهری آنلاین

    نظر شما