رکورد منفی سرخ‌ها در آزادی؛ تیمی که بازگشت بلد نیست

رکورد منفی سرخ‌ها در آزادی؛ تیمی که بازگشت بلد نیست

پرسپولیس برای دومین‌بار در لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه آزادی متحمل شکست شد.

به گزارش 9 صبح، هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که تیم‌شان در نیم‌فصل دوم به فرم ایده‌آل نزدیک شود و با اضافه شدن بازیکنانی مثل عیسی آل‌کثیر و لیاندرو پریرا، سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند یکه‌تاز صدر جدول لیگ بیست‌ودوم بمانند اما برخلاف انتظار هواداران، نه‌تنها شاگردان یحیی گل‌محمدی صدر جدول را از دست دادند، بلکه فاصله ایجاد شده با استقلال را هم نتوانستند حفظ کنند و حالا در پایان هفته بیستم، هم‌تراز و هم‌امتیاز با حریف سنتی‌شان هستند. سرخ‌پوشان پایتخت شب گذشته برای دومین‌بار در ورزشگاه آزادی در فصل جاری شکست خوردند؛ شکستی که باعث شد تا روند پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کاملاً سینوسی شود و آن‌ها از 5 بازی اخیر خود، تنها 7 امتیاز به‌دست آورده‌اند که برای تیمی که می‌خواهد در کورس مدعیان بجنگد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، از دست دادن 8 امتیاز در 5 مسابقه، آمار قابل‌قبولی نیست.

تکرار یک سناریو؛ بازهم باخت، بازهم بدون گل زده!

پرسپولیس اولین‌بار در فصل جاری در خانه و در دیدار با تراکتور تبریز متحمل شکست شد؛ مسابقه‌ای که در هفته هفتم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و سرخ‌پوشان پایتخت نتوانستند گل خورده را جبران کنند و از شکست در خانه بگریزند. در شرایطی که محمد عباس‌زاده در دقیقه 75 موفق به گلزنی شد، اما خبری از جبران‌مافات نبود و با وجود تعویض‌های تهاجمی یحیی گل‌محمدی، سرخ‌ها نتوانستند در خانه کامبک بزنند و جنجالی‌ترین صحنه آن مسابقه هم اعلام پنالتی به سود تیم پرسپولیس بود. شاگردان گل‌محمدی در یک صحنه بحث‌برانگیز شانس بازگشت به بازی را داشتند که ضربه بد مهدی ترابی و البته درخشش محمدرضا اخباری باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت ناکام در گلزنی باشند. شب گذشته هم در جریان دومین باخت خانگی سرخ‌پوشان پایتخت، سناریوی دیدار با تراکتور تکرار شد و آن‌ها بازهم در خانه ناکام در گلزنی بودند.

در حسرت کامبک در خانه

سرخ‌پوشان پایتخت در فصل جاری در 2 مسابقه در خانه از حریف خود عقب افتاده‌اند که ناکام در جبران شکست بوده و نتوانسته‌اند حتی دروازه حریف را باز کنند؛ در نوبت اول این اتفاق برابر تراکتور رخ داد و شب گذشته هم برای دومین‌بار پرسپولیس در جریان یک بازی خانگی گل اول را دریافت کرد و در ادامه ناکام در گلزنی بود تا رکورد منفی شاگردان گل‌محمدی ادامه داشته باشد. پرسپولیس 10 بازی دیگر تا پایان فصل دارد که در 5 مسابقه مقابل نفت مسجدسلیمان، سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی، استقلال و گل‌گهر سیرجان باید در ورزشگاه آزادی برابر حریفان خود قرار بگیرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل جاری در 10 بازی در خانه به میدان رفته‌اند که 18 امتیاز کسب کرده و فقط 10 گل به‌ثمر رسانده‌اند که آمار جالب‌توجهی به‌شمار نمی‌رود و آن‌ها در 5 بازی پیش‌رو فرصت دارند تا آمار ضعیف خود را بهبود بخشند، به‌ویژه در 3 مسابقه سرنوشت‌ساز با 3 رقیب خود در مسیر رسیدن به قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم.

وب گردی

    نظر شما