متخصص جام حذفی در رویای طلسم‌شکنی؛ روزهای خوب «ساکت» تمدید می‌شود؟

متخصص جام حذفی در رویای طلسم‌شکنی؛ روزهای خوب «ساکت» تمدید می‌شود؟

سرمربی باتجربه هوادار امیدوار است بتواند همراه با سومین تیم در جام حذفی روزهای خوبی را تجربه کند.

به گزارش 9 صبح، ساکت الهامی در سالیان اخیر جزو مربیان موفق در فوتبال ایران بوده و باوجود ناکامی در ساخت تیم مدعی در لیگ برتر، توانسته در جام حذفی عملکردی خیره‌کننده داشته باشد. در 3 دوره اخیر جام حذفی در فوتبال ایران، 2 دوره از رقابت‌ها با قهرمانی تیمی به پایان رسیده که هدایت آن برعهده ساکت الهامی بوده است؛ الهامی ابتدا توانست همراه با تراکتور با گذر از سد استقلال، جام حذفی را از آن خود کند و سپس فصل گذشته در کسوت سرمربی نساجی این تیم را فاتح جام حذفی کرد تا رکوردی استثنایی را از خود به‌جای بگذارد.

شاگردان الهامی که هفته گذشته توانستند در ورزشگاه آزادی طلسم‌شکنی کنند و مقابل پرسپولیس با شگفتی‌سازی بردی ارزشمند را به‌دست آوردند، حالا به‌دنبال موفقیت در جام حذفی هستند. ساکت الهامی که در فصل جاری توانسته همراه تیم هوادار نتایج جالب‌توجهی را کسب کند و به‌دنبال رکوردشکنی نسبت به فصل گذشته است، در جام حذفی هم می‌خواهد حداقل همراه بنفش‌پوشان پایتخت در جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها حضور پیدا کند و رکورد بزند.

بعد از پرسپولیس؛ طلسم مس شکسته می‌شود؟

سرمربی باتجربه هوادار هیچ‌گاه نتوانسته بود پرسپولیس را شکست بدهد و بنفش‌پوشان تهرانی هم ناکام در کسب پیروزی مقابل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بودند اما هفته گذشته هر 2 طلسم شکسته شد و هم ساکت الهامی توانست مقابل سرخ‌پوشان پایتخت جشن پیروزی بگیرد و هم تیم هوادار به اولین برد خود در تاریخ لیگ برتر مقابل پرسپولیس دست پیدا کرد.

الهامی بعد از موفقیت به‌دست آمده مقابل پرسپولیس، حالا انگیزه دارد تا بتواند طلسم مس رفسنجان را هم بشکند. هوادار (از زمان تغییر نام) و صعود به لیگ برتر، در 3 مسابقه مقابل نارنجی‌پوشان قرار گرفته که همواره شاگردان محمد ربیعی توانسته‌اند عملکرد بهتری نسبت به حریف تهرانی داشته باشند؛ به‌طوری که نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که در 3 بازی اخیر، 2 برد در کارنامه تیم مس به‌ثبت رسیده و یک مسابقه هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته تا بنفش‌پوشان در حسرت پیروزی باشند.بنفش‌پوشان تهرانی که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، دوشنبه اول اسفندماه در ورزشگاه پاس قوامین میزبان مس رفسنجان هستند، به‌دنبال آن بوده تا بتوانند با هدایت ساکت الهامی یک طلسم دیگر را هم بشکنند و با گذر از سد نارنجی‌پوشان، هم اولین برد تاریخ خود در برابر حریف رفسنجانی را به‌دست آوردند و هم اینکه روزهای خوب الهامی در جام حذفی تداوم پیدا کند.

هت‌تریک «ساکت» تکمیل می‌شود؟

ساکت الهامی در سالیان اخیر همواره در قامت دستیار در کنار سرمربیانی مثل رسول خطیبی و یحیی گل‌محمدی کار کرده و به جز دوره‌ای کوتاه در نساجی و اتکا گلستان، او در قامت سرمربی سابقه کار نداشت تا اینکه بعد از اخراج مصطفی دنیزلی و البته حضور موقت احد شیخ‌لاری، به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی انتخاب شد و تراکتور را در همان فصل به فینال جام حذفی برد و این تیم را قهرمانی رقابت‌ها کرد.الهامی بعد از قهرمانی با تراکتور، دوره طولانی را در این تیم نگذراند و سکان‌دار تیم نساجی مازندران شد که توانست همراه این تیم هم مسیر موفقیت را طی کند و به نساجی را هم به قهرمانی جام حذفی رساند تا رزومه خود را پربارتر از همیشه کند و بتواند در قامت یک مربی موفق قد علم کند. سرمربی باتجربه هوادار بعد از موفقیت با تراکتور و نساجی، به‌دنبال آن است تا همراه سومین تیم خود هم بتواند موفق عمل کند و در جام حذفی به جمع 8 تیم برتر راه یابد تا هت‌تریکی متفاوت را در عرصه مربیگری به‌ثبت رسانده باشد.

    نظر شما