جانشین اسکوچیچ مشخص شد!

جانشین اسکوچیچ مشخص شد!

یکی از شایعاتی که در مورد نیمکت تیم ملی وجود دارد این است که اگر اسکوچیچ نتواند در چهار بازی آینده نتایج خوبی کسب کند، شاید جای خود را در جام جهانی به مهدی مهدوی‌کیا بدهد.

به گزارش 9 صبح؛ دراگان اسکوچیچ تا امروز نتایج خوبی کسب کرده و توانسته با تیم ملی ایران آبروداری کند اما به هر حال در ماجرای مهدی طارمی مشخص شد چند بازیکن تیم ملی خیلی از نظر فنی او را قبول ندارند.

در همین راستا شایعه شده این احتمال وجود دارد در جام جهانی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نباشد و جای خود را به یک مربی ایرانی یا یک مربی خارجی بزرگتر بدهد.

البته در این مورد هنوز نمی توان با قاطعیت صحبت کرد اما شایعه‌ای که وجود دارد بیشتر در مورد احتمال مربیگری مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی فعلی تیم امید، در تیم ملی بزرگسالان است. مهدی رابطه بسیار خوبی با عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، دارد و مشاور او در تیم ملی ایران محسوب می‌شود.

آنچه مسلم است بازیکنان تیم ملی ستاره‌های مطرحی چون مهدوی‌کیا و علی دایی را کاملاً قبول دارند و به قول معروف با حضور آنها روی نیمکت تیم ملی کنار می‌آیند. البته فعلاً اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و همان طور که ذکر شد نتایج خوبی هم کسب کرده به همین دلیل اگر بتواند در چهار بازی آینده هم همین روند را ادامه بدهد و به خصوص در بازی مهم با کره جنوبی نتیجه بگیرد، هیچ بعید نیست شانس حضور در جام جهانی را هم داشته باشد اما به هر حال در این مورد قطعیت لازم وجود ندارد.

وب گردی

    نظر شما