چالش بزرگ برای سرمربی پرسپولیس/ما همه آماده‌ایم آقای «گل‌محمدی»

چالش بزرگ برای سرمربی پرسپولیس/ما همه آماده‌ایم آقای «گل‌محمدی»

بازیکنان نیمکت‌نشین در تیم پرسپولیس توانسته‌اند پاسخ مناسبی به اعتماد «یحیی گل‌محمدی» در دیدارهای اخیر تیم‌شان بدهند.

به گزارش 9 صبح، پرسپولیس در روند نتیجه‌گیری‌اش در هفته‌های گذشته، سیر سینوسی داشت و همین مسئله باعث شد تا یحیی گل‌محمدی که کمتر در ترکیب تیمش اعمال تغییر می‌کند، با تغییر و تحولات متعدد به‌دنبال رسیدن به ترکیب ایده‌آل باشد. در کنار نتایج به‌دست آمده، مصدومیت‌های سریالی بازیکنان از جمله سعید صادقی و شیخ دیاباته هم باعث می‌شد تا گل‌محمدی بالاجبار تغییراتی را در ترکیب تیمش داشته باشد. باوجود برخی تعویض‌های اجباری اما بازیکنان جانشین توانسته‌اند پاسخ خوبی به اعتماد سرمربی تیم‌شان بدهند.

کار سخت «دانیال» برای دوباره فیکس شدن

وحدت هنانوف یکی از بازیکنانی بود که در 2 دیدار اخیر پرسپولیس به او اعتماد شده است. هنانوف در نقش جانشین سعید صادقی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد تا دانیال اسماعیلی‌فر به پست وینگر راست برود که نمایش نه‌چندان خوب او برابر سپاهان باعث شد تا گل‌محمدی در بازی روز گذشته مقابل سپاهان، به‌سراغ امید عالیشاه برود. هنانوف هم در بازی با سپاهان و هم در بازی روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، نمایش خوبی داشت و توانست نشان بدهد که لایق اعتماد یحیی گل‌محمدی بوده است.

«صادقی» و چالش بازگشت به ترکیب

سعید صادقی در شرایطی مصدوم شده که یحیی گل‌محمدی چند بازیکن مختلف را در پست او آزموده است؛ از دانیال اسماعیلی‌فر تا امید عالیشاه و سیامک نعمتی. عالیشاه شب گذشته تیرک دروازه نفت را به لرزه در آورد و توانست سازنده گل دوم تیمش باشد. سیامک نعمتی هم در تلاش برای اثبات شایستگی‌های خود به یحیی گل‌محمدی است و بعد از گلزنی در مسابقه قبلی مقابل سپاهان، شب گذشته نمایش قابل‌قبولی برابر نفت مسجدسلیمان داشت تا شرایط برای بازگشت سعید صادقی به ترکیب اصلی پرسپولیس پیچیده شود.

زنگ خطر برای «پریرا» به صدا در آمد

لیاندرو پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس شب گذشته برای اولین‌بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما نتوانست خود را مهاجمی زهردار و فرصت‌طلب نشان بدهد و در موقعیت گلزنی قرار نگرفت تا با ارائه یک نمایش دور از انتظار از ترکیب پرسپولیس خارج شود. یحیی گل‌محمدی که خیالش از پیروزی 2 گله سرخ‌پوشان پایتخت آسوده شده بود، تصمیم گرفت تا مهدی عبدی را به جای پریرا به ترکیب بفرستد که عبدی بلافاصله بعد از حضور در زمین مسابقه موفق به گلزنی شد تا به نوعی هم آمادگی خود را نشان بدهد و هم در قامت یک رقیب برای مهاجم برزیلی، زنگ خطر را به صدا در بیاورد که تداوم این روند ناموفق می‌تواند خیلی زود پریرا را دوباره به نیمکت پرسپولیس بفرستد.

وب گردی

    نظر شما