نه قلعه نویی به کی روش!

نه قلعه نویی به کی روش!

بازهم درخشش «مرتضی تبریزی» و «رضا شکاری» به کمک تیم گل‌گهر آمد و باعث پیروزی سرمه‌ای‌پوشان شد.

به گزارش 9 صبح، امیر قلعه‌نویی بعد از آنکه تصمیم گرفت تا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ منفی بدهد و هدایت تیم ملی را نپذیرفت، حالا همه تمرکز خود را روی موفقیت گل‌گهر گذاشته و امیدوار به آن است که بعد از 10 سال ناکامی در کسب جام، بتواند در لیگ برتر و یا جام حذفی تیم‌شان را به سکوی قهرمانی برساند. البته که در لیگ برتر، کار برای سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی سخت است اما آن‌ها با این وجود تلاش می‌کنند که تا روزهای پایانی فصل بتوانند در قامت یک مدعی خود را نشان بدهند.گل‌گهری‌ها که باید خود را آماده دیدار با استقلال می‌کردند، پیش از مصاف با آبی‌های پایتخت 2 بازی نسبتاً آسان را در مقابل خود می‌دیدند و تلاش شاگردان امیر قلعه‌نویی بر این بود که بتوانند با پیروزی برابر ملوان بندرانزلی و پیکان تهران در شرایطی آرمانی برای مصاف با استقلال آماده شوند. بعد از کسب پیروزی مقابل ملوان، روز گذشته در خانه شاگردان قلعه‌نویی به دنبال شکست دادن پیکان بودند که این امر محقق شد.

«تبریزی»، ستاره گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم

مرتضی تبریزی که علاقه زیادی به درخشش مقابل استقلال دارد، در تلاش بود تا بتواند در اوج آمادگی خود را مهیای حضور در مصاف با تیم سابقش کند. تبریزی بعد از گلزنی مقابل ملوان بندرانزلی، روز گذشته تقلای زیادی کرد تا بتواند در نقش یک بازیکن موثر در ترکیب گل‌گهر بدرخشد که باوجود ناکامی در گلزنی، اما در نقش گل‌ساز موفق بود و توانست با تیزهوشی و یک پاس خوب، برای رضا شکاری موقعیت گلزنی خلق کند که شکاری هم توانست دروازه پیکان را فرو بریزد.تبریزی با گلی که شب گذشته مقابل پیکان ساخت، توانست همچنان در قامت موثرترین ستاره فصل سیرجانی‌ها به روند خوب خود ادامه بدهد؛ به‌طوری که در لیگ بیست‌ودوم توانسته برای گل‌گهر 4 گل بزند و 4 گل هم بسازد تا در شرایطی فوق‌العاده و ویژه بتواند مهیای حضور در دیدار با استقلال شود و در ترکیب اصلی گل‌گهر برابر تیم سابقش قرار گیرد.

«شکاری» مدعی جدید آقای گلی

امیر قلعه‌نویی برای چینش خط حمله تیمش بازیکنانی متعددی از جمله کیروش استنلی، اریک باگناما و یونس شاکری را در اختیار دارد اما باوجود در دسترس بودن این 3 مهاجم تخصصی، قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا به رضا شکاری در نوک خط حمله گل‌گهر اعتماد کند. اعتمادی که جواب داد و شکاری با استفاده از اشتباه رشید مظاهری با شوتی دقیق دروازه پیکان را هدف قرار داد و موفق به گلزنی شد تا بهترین پاسخ ممکن را به اعتماد قلعه‌نویی داده باشد و جایگاه خود را در ترکیب گل‌گهر تثبیت کند.شکاری با گلی که روز گذشته به‌ثمر رساند، توانست شمار گل‌هایش را در فصل جاری به عدد 5 برساند تا او هم در قامت مدعی کفش طلا قد علم کند. مهاجم 24ساله گل‌گهر بعد از مرتضی تبریزی، موثرترین بازیکن این فصل تیمش است و سابقه 5 بار گلزنی در کنار 2 بار گل‌سازی را در کارنامه خود در لیگ بیست‌ودوم دارد تا همچنان مهاجمان خارجی گل‌گهر در کنار یونس شاکری نیمکت‌نشین او بمانند.

    نظر شما