«رامین» به دنبال فرار از ۲۱۰ دقیقه جهنمی؛ ستاره سپاهان و اوج‌گیری دوباره؟

«رامین» به دنبال فرار از 210 دقیقه جهنمی؛ ستاره سپاهان و اوج‌گیری دوباره؟

ستاره سپاهان در لیگ بیست‌ودوم به‌دنبال اوج‌گیری دوباره بعد از یک نمایش ضعیف مقابل تیم سابق خود است.

به گزارش 9 صبح، سپاهان در دیدار با پرسپولیس در شرایطی با 4 گل شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت که نگاهی دوباره به این مسابقه نشان می‌دهد که بسیاری از ستارگان تاثیرگذار طلایی‌پوشان اصفهانی در فرم ایده‌آل خود قرار نداشته و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. یکی از این بازیکنان، رامین رضاییان بود که برخلاف انتظار که پیش‌بینی می‌شد مقابل یحیی گل‌محمدی و تیم سابقش بتواند روز خوبی را سپری کند، اما این موضوع محقق نشد و یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های رضاییان در دوره حضورش در سپاهان در مصاف با پرسپولیس به اجرا در آمد.

فاصله گرفتن از روزهای آرمانی

رامین رضاییان در فصل جاری با ثبت 5 گل و 4 پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان سپاهان به‌شمار می‌رود. با وجود این درخشش و تاثیرگذاری بالا، رضاییان در 2 بازی اخیر طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ برتر و جام حذفی نتوانسته نقش موثری در ترکیب سپاهان داشته باشد و آمار تاثیرگذاری خود در ترکیب سپاهان را 2 رقمی کند.رضاییان که در نیم‌فصل دوم مقابل استقلال و گل‌گهر موفق به گلزنی شد و در مصاف با نساجی هم در نقش گل‌ساز توانست بدرخشد، در دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان یکی از چهره‌های ناموفق میدان مسابقه بود و نتوانست بار دیگر در نقش گلزن یا گل‌ساز در ترکیب سپاهان بدرخشد. او سپس در دوئل با پرسپولیس، نتوانست در حد انتظار در میدان مسابقه ظاهر شود. رضاییان نه‌تنها در حملات سپاهان مشارکت نداشت و برخلاف بازی‌های قبلی نفوذهای تاثیرگذاری انجام نداد، بلکه در کارهای دفاعی هم نتوانست روز خوبی را مقابل تیم سابق خود داشته باشد و برابر همبازیان سابق خود مغلوب شد.

«رضاییان»، امید اول «مورایس» در اراک!

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای دیدار حساس با آلومینیوم اراک، دستِ بازی برای انتخاب بازیکن ندارد و محرومیت فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو باعث شده تا رامین رضاییان به چهره ویژه ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی تبدیل شود. رضاییان روی 9 گل از 31 گل سپاهان در لیگ بیست‌ودوم تاثیر مستقیم داشته و حالا بعد از 2 بازی ناموفق مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس، به‌دنبال درخشش در اراک مقابل آلومینیوم است.دفاع راست سپاهان در بازی قبلی مقابل پرسپولیس دقایقی هم در نقش هافبک راست بازی کرد و ماموریت خود در سمت راست خط دفاعی به آریا یوسفی سپرده شد اما بازهم این تغییر تاکتیک به کمک رضاییان نیامد و او نتوانست در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی تاثیرگذار باشد. با این‌حال، فقدان حضور احمدزاده و مغانلو باعث شده تا مورایس برنامه‌های اصلی خود را حول رامین رضاییان بچیند و به‌نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی سپاهان برنامه‌ریزی ویژه برای ستاره تیمش داشته باشد و مورایس امیدوار است بتواند در مصاف آلومینیوم اراک، به نوعی با برنامه‌ریزی خود هم به تیره‌روزی رامین رضاییان پایان بدهد و هم بتواند به لطف درخشش او، سپاهان را مجدداً در مسیر موفقیت قرار بدهد.

وب گردی

    نظر شما