رکوردی که هر هفته به‌روزرسانی می‌شود؛ ساپینتو به دنبال نمره ۱۷!

رکوردی که هر هفته به‌روزرسانی می‌شود؛ ساپینتو به دنبال نمره 17!

«ریکاردو سا پینتو» توانسته رکورد جالب‌توجهی را در مقابل سرمربیان استقلالی به‌ثبت برساند.

به گزارش 9 صبح، استقلال هفته بیست‌ودوم لیگ برتر را با بردی ارزشمند و البته جنجالی به پایان رسید؛ آبی‌پوشان پایتخت که تا دقیقه 90 برابر گل‌گهر بازنده بودند، در وقت‌های اضافی توانستند جبران‌مافات کنند و در ورزشگاه آزادی موفق شدند جشن پیروزی بگیرند. این پیروزی به جز حساسیت جدولی، برای ریکاردو سا پینتو ارزش ویژه‌ای داشت، این‌که او توانست بازهم در قامت سرمربی استقلال در مقابل یکی دیگر از سرمربیان استقلالی لیگ موفق عمل کند و با دست پر از میدان مسابقه خارج شود.

در مسیر «فرهاد»؛ «قلعه‌نویی» دبل شد

ریکاردو سا پینتو در بازی رفت روز پرچالشی را در سیرجان گذراند. او در شرایطی توانست در مقابل امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر جشن پیروزی بگیرد که با کادرفنی گل‌گهر درگیر شد و از کنار زمین مسابقه اخراج شد؛ البته که این مسابقه پرماجرا، در نهایت با برتری 2 بر یک سرمربی پرتغالی و استقلال به پایان رسید تا اولین برد سا پینتو در مقابل سرمربیان استقلالی در لیگ برتر ایران به‌دست آید.

سرمربی پرتغالی آبی‌ها هفته گذشته توانست اولین دبل خود در مقابل سرمربیان استقلالی را هم به‌دست آورد؛ او به مانند بازی رفت، در یک مسابقه پرچالش و جنجالی توانست جشن پیروزی بگیرد تا به مانند فصل گذشته که فرهاد مجیدی در بازی رفت‌وبرگشت مقابل گل‌گهر به پیروزی رسید، این‌بار ریکاردو سا پینتو هم توانسته باشد این سرمربی باتجربه را در طول یک فصل دبل کند.

به دنبال کسب پیروزی مقابل «منصوریان»

ریکاردو ساپینتو در شرایطی مقابل امیر قلعه‌نویی توانست در بازی رفت به پیروزی برسد که در برابر جواد نکونام و مهدی رحمتی در دور رفت ناکام در کسب پیروزی بود و در مقابل این 2 سرمربی جوان به نتیجه تساوی رضایت داد. در کنار این 3 سرمربی، ریکاردو سا پینتو موفق شد توانست در دور رفت هوادار را شکست بدهد تا از میان 12 امتیاز ممکن، 8 امتیاز را در دوئل با سرمربیان استقلالی به‌دست آورده باشد.سرمربی استقلال بعد از کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا عنایتی و دبل‌کردن امیر قلعه‌نویی، توانست شمار امتیازاتش را برابر سرمربیان آبی‌پوش به عدد 14 برساند تا روند موفق ریکاردو سا پینتو همچنان حفظ شود. حالا سا پینتو به دنبال آن است تا بتواند در اولین رویارویی با علیرضا منصوریان این سرمربی استقلالی را هم شکست بدهد و روند درخشان خود مقابل سرمربیان استقلالی را حفظ کند؛ سا پینتو در این‌صورت می‌تواند شمار امتیازاتش را برابر سرمربیان آبی‌پوش به عدد 17 برساند تا او فقط در فصل جاری 3 امتیاز را مقابل استقلالی‌ها از داده باشد!

وب گردی

    نظر شما