درخشش خیره‌کننده هافبک سپاهان؛ کشف «قلعه‌نویی» در آزادی شکوفا شد!

درخشش خیره‌کننده هافبک سپاهان؛ کشف «قلعه‌نویی» در آزادی شکوفا شد!

هافبک باتجربه سپاهان توانست فرشته نجات تیمش در حساس‌ترین بازی مهم هفته باشد.

به گزارش 9 صبح، تقابل پرسپولیس و سپاهان، ستارگان نام‌آشنایی داشت و از مهدی ترابی، محمد عمری و لیاندرو پریرا در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت تا فرشاد احمدزاده، ایگور کاتاتو و شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان در مسابقه شب گذشته حضور داشتند و انتظار می‌رفت که چهره ویژه مسابقه از میان این ستاره‌ها انتخاب شود؛ اما برخلاف پیش‌بینی‌هایی انجام شده، هافبک 26 ساله طلایی‌پوشان اصفهانی درخششی خیره‌کننده داشت و عملکرد او باعث شد تا سپاهان برنده بازی حساس هفته شود.

«کریمی» و گلی که سوخت

محمد کریمی که به عنوان هافبکی جوان از خونه‌به‌خونه بابل به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست و با اعتماد امیر قلعه‌نویی در ترکیب سپاهان قرار گرفت، حالا به کاپیتان دوم سپاهان تبدیل شده و بعد از گذشت 5 فصل یکی از چهره‌های تاثیرگذار طلایی‌پوشان است. کریمی شب گذشته در میانه زمین سپاهان، نقش مهمی در نبرد با هافبک‌های باتجربه پرسپولیس داشت و توانست در 26 سالگی، روز خوبی را در حضور پرشور هواداران سرخ‌پوش در ورزشگاه تجربه کند.

کریمی در همان نیمه نخست می‌توانست به چهره ویژه مسابقه تبدیل شود اما شوت دیدنی او با وجود آنکه وارد دروازه پرسپولیس شد از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد. نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال 360 اعلام کرد که کمک‌داور مسابقه به اشتباه گل سپاهان را مردود اعلام کرده تا ستاره طلایی‌پوشان اصفهانی ناکام در گلزنی باشد.

تکرار یک سناریو؛ مهندسی «شهریار» و گلزنی «کریمی»

هافبک 26 ساله سپاهان با توجه به حضور در قامت یک هافبک میانی در ترکیب طلایی‌پوشان، شانس زیادی برای گلزنی در ترکیب سپاهان ندارد و همین مسئله باعث شده تا او در طول 5 فصل، فقط 3 گل زده باشد؛ اما با این‌حال، ستاره سپاهان توانسته گل‌های مهمی را برای تیمش بزند؛ از باز کردن دروازه گل‌گهر تا درخشش مقابل پرسپولیس.

محمد کریمی بعد از آنکه شب گذشته برای گلزنی مقابل پرسپولیس تلاش کرد و گل او آفساید اعلام شد، به تلاش خود ادامه داد و سرانجام در واپسین ثانیه‌های مسابقه دیشب توانست با شوتی دیدنی دروازه پرسپولیس را فرو بریزد تا چهارمین گل خود در دوران حضورش در لیگ برتر را به‌ثمر برساند و بازهم در یک بازی حساس بتواند در ترکیب سپاهان بدرخشد. کریمی فصل گذشته هم فقط یک‌بار در ترکیب سپاهان توانست گل بزند که نکته جالب‌توجه درباره شباهت گل‌های هافبک سپاهان است. او فصل گذشته در مصاف با شهرخودرو توانست دروازه این تیم مشهدی را باز کند که گل او روی پاس شهریار مغانلو به‌ثبت رسید و شب گذشته هم هافبک میانی طلایی‌پوشان بار دیگر برای تیمش موفق به گلزنی شد که این‌بار هم او توسط مغانلو در موقعیت گلزنی قرار گرفته بود تا برای دومین فصل پیاپی، روی پاس مهاجم بلندقامت سپاهان بتواند برای طلایی‌پوشان گل بزند.

    نظر شما