پایان سال موفق «رحمتی» در اراک؛ ما نمی‌بازیم، حتی به مدعیان

پایان سال موفق «رحمتی» در اراک؛ ما نمی‌بازیم، حتی به مدعیان

شاگردان «مهدی رحمتی» توانستند با نتایج موفق به استقبال تعطیلات فیفادی بروند.

به گزارش 9 صبح، آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز و موفق در لیگ بیست‌ودوم است؛ تیمی که فصل گذشته تا فینال جام حذفی رفت اما شاگردان مهدی رحمتی در بازی پایانی مقابل نساجی مازندران متحمل شکست شدند. اراکی‌ها در ادامه روند موفق خود، در لیگ بیست‌ودوم به دنبال آن بودند تا بتوانند خود را نیمه بالای جدول قرار بدهند و در کورس مدعیان خود را جای بدهند. شاگردان رحمتی شروع خوبی در نیم‌فصل نخست داشتند و در ادامه فصل هم توانسته‌اند روند خوبی را در پیش بگیرند.

9 بازی بدون شکست در لیگ برتر!

شاگردان رحمتی روز گذشته در اراک مقابل پیکان تهران متوقف شدند و حداقل امتیاز را از این مسابقه به‌دست آوردند. این نتیجه باعث شد تا یازدهمین تساوی فصل در کارنامه آلومینیوم اراک به‌ثبت برسد اما نکته مهم در کنار سریال تساوی‌های آلومینیوم، روند شکست‌ناپذیری شاگردان مهدی رحمتی بوده که توانسته‌اند خود را در بین تیم‌های بالای جدول حفظ کنند. آلومینیوم اراک با 32 امتیاز در پایان هفته بیست‌وسوم، سال 1401 را در رتبه هفتم جدول به پایان برد؛ آن‌هم در شرایطی که فصل گذشته اراکی‌ها با کسب 29 امتیاز در رتبه دهم جدول هفته بیست‌سوم را به پایان برده بودند که نشان از پیشرفت روند نتیجه‌گیری شاگردان مهدی رحمتی نسبت به سال قبل دارد. اراکی‌ها در 9 بازی قبلی در لیگ برتر، شکستی را متحمل نشده‌اند و آخرین باخت آلومینیوم، در هفته پانزدهم مقابل فولاد خوزستان بوده که نشان می‌دهد که شاگردان رحمتی در نیم‌فصل دوم شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

روند درخشان مقابل مدعیان

اراکی‌ها در شرایطی در 9 بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده‌اند که نکته مهم رویارویی با 5 تیم برتر جدول رده‌بندی است. شاگردان مهدی رحمتی در فصل جاری خود را در مقابل مدعیان، تیمی قدرتمند نشان داده‌اند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها در نیمه بالای جدول حضور داشته باشند و خود را تیمی شکست‌ناپذیر و موفق در تیم‌های بالانشین جدول نشان بدهند. آلومینیوم بعد از باخت مقابل فولاد، برابر گل‌گهر سیرجان به تساوی بدون گل رضایت داد و بعد از متوقف‌کردن سرمه‌ای‌پوشان، موفق شدند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند. سفیدوسبزپوشان اراکی بعد از تساوی مقابل پرسپولیس، مس رفسنجان را در اراک شکست دادند و برابر تراکتور و سپاهان به نتیجه تساوی رضایت دادند تا کارنامه‌ای درخشان را در مقابل مدعیان بالانشین جدول به‌ثبت برسانند.

وب گردی

    نظر شما