ستاره‌ای که ژنرال به تیم ملی می‌برد؛ شکارچی لحظه‌های طلایی!

ستاره‌ای که ژنرال به تیم ملی می‌برد؛ شکارچی لحظه‌های طلایی!

وینگر گل‌گهر سیرجان توانست با عملکرد خیره‌کننده خود را به عنوان موثرترین بازیکن فصل مطرح کند.

به گزارش 9 صبح، سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی روز گذشته توانستند در آخرین حضور امیر قلعه نویی در لیگ برتر، بردی 4 گله را مقابل نفت مسجدسلیمان به‌دست آورند که چهره ویژه این پیروزی به‌دست آمده، رضا شکاری بود؛ وینگری که زیرنظر قلعه‌نویی در گل‌گهر احیا شد و در لیگ بیست‌ودوم به موثرترین بازیکن فصل تبدیل شده و توانسته عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای بگذارد و ستاره کلیدی ترکیب سرمه‌ای‌پوشان است. شکاری فصل گذشته با 5 گل زده کارش را در لیگ بیست‌ویکم به پایان برد اما حالا به دنبال خلق رکوردی تازه در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران است.

رویایی‌ترین روز «شکاری» در سیرجان

وینگر 24 ساله گل‌گهر سیرجان روز گذشته و در جریان برتری 4 گله تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان، چهره ویژه میدان مسابقه بود. شکاری که هیچ‌گاه در دوره حضورش در گل‌گهر نتوانسته بود در یک مسابقه روی 3 گل تاثیر بگذارد، روز گذشته موفق شد این رکورد فوق‌العاده را به نام خود به‌ثبت برساند تا نقش اصلی را در پیروزی سرمه‌ای‌پوشان داشته باشد. شکاری گل اول تیمش را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد و در ادامه نیمه نخست، در فاصله 2 دقیقه توانست 2 گل برای تیمش بسازد تا در همان نیمه نخست، پیروزی گل‌گهر مقابل نفتی‌ها مسجل شود. نکته مهم درباره درخشش رضا شکاری، شادی ویژه او در کنار امیر قلعه‌نویی بود تا به نوعی از اعتماد این سرمربی باتجربه قدردانی کرده باشد. 

در یک‌قدمی رسیدن به نمره بیست

رضا شکاری روز گذشته توانست شمار گل‌هایش را به عدد 6 برساند و در گل‌سازی هم، پنجمین پاس گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثمر رساند تا عنوان موثرترین بازیکن فصل را از آن خود کند. درخشش شکاری باعث شد تا او در سومین فصل حضورش در تیم گل‌گهر، شمار مجموع گل‌ها و پاس‌ گل‌هایش را به عدد 19 برساند و حالا در یک‌قدمی رسیدن به عدد بیست قرار دارد. امیر قلعه نویی روز گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و به نظر می‌رسد که احتمالاً یکی از سورپرایزهای قلعه‌نویی در فهرست تیم ملی، انتخاب رضا شکاری باشد؛ بازیکنی که در گل‌گهر مورد اعتماد این سرمربی باتجربه قرار گرفت و حالا عملکرد درخشان او در گل‌گهر باعث شده تا شکاری گزینه حضور در تیم ملی فوتبال ایران شود. شکاری در رده‌های پایه سابقه بازی ملی دارد ولی هنوز به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشده است؛ احتمالاً با توجه به درخششی که در فصل جاری داشته و حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی باعث می‌شود تا شانس حضور این وینگر 24 ساله در تیم ملی بیشتر شود. قرار است بعد از اتمام هفته بیست‌وسوم، فهرست تیم ملی اعلام شود که احتمال حضور رضا شکاری در این فهرست وجود دارد.

    نظر شما