حمله تند یک‌ پرسپولیسی به خرید اخراجی یحیی

حمله تند یک‌ پرسپولیسی به خرید اخراجی یحیی

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد مهاجمان این تیم انتقاد کرد و معتقد است که نوسانات زیاد باعث شکست این تیم مقابل سپاهان شده است.

به گزارش ۹ صبح، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت:" شما وقتی یک تورنمنتی را شروع می‌کنید باید فلسفه ای داشته باشد و آهسته آهسته پیش بروید. خوشبختانه پرسپولیس لیگ را خیلی خوب شروع کرد و خیلی خوب جلو رفت به حدی که اختلاف امتیازی خوبی با سپاهان ایجاد کرده بود ولی باید دید چرا پرسپولیس شرایط خوب را حفظ نکرد. همه اینها پروسه‌ای است که شما باید ریز به ریز به آن توجه کنید."

درخشان افزود:" طبیعی است که همواره روی سرمربیان استقلال و پرسپولیس فشار مضاعفی است. هرچقدر آستانه تحمل مربیان بیشتر باشد می‌تواند بر مشکلات غلبه کند. به اعتقاد من یحیی گل محمدی در یک مقطعی فراموش کرد که باید همه این مشکلات را خودش جمع کند نه اینکه همسو این مشکلات شود. ما قبول داریم که مشکلات داوری بوده اما اینکه شما نتوانید تیم خود را به لحاظ روحی و روانی آماده کنید، انعکاس تمام اینها به تیمتان برمی‌گردد و نمی‌توانید تیمتان را هندل کنید. همین اشتباه به تیم پرسپولیس برگشت و حتی دیدید که با همین حواشی یحیی را محروم کردند."

پیشکسوت پرسپولیس همچنین با انتقاد از عملکرد لئاندرو پریرا گفت:" ما وقتی بازیکن خارجی می‌گیریم، انتظار نداریم کار خطایی انجام دهد یا کارت قرمز بگیرد و بیرون برود. بازیکن خارجی باید به تیمش کمک کند ما می‌خواهیم از تجربه او استفاده کنیم نه اینکه اخراج شود. هرچند که یحیی آدم آرامی هست اما شما ببینید چقدر این فشار روی او از سمت داوری زیاد بوده که آقای گل محمدی را به اوج رسانده که دیگر نمی‌تواند تیم را کنترل کند. همه این نوسان ها باعث می‌شود تا شما در اصفهان یک بازی خوب را انجام دهید و در تهران یک بازی دیگر."

درخشان در انتهای گفت‌وگو با اشاره به نوسانات پرسپولیس گفت:" وقتی شما جلوی تیمی مثل سپاهان ده نفره می‌شوید کار ساده نیست. پرسپولیس زمانی که مقابل سپاهان ده نفره شد تا قبل از دقایق پایانی خیلی خوب داشت بازی را کنترل می‌کرد اما خستگی کار دست پرسپولیس داد و در آخرین لحظه تسلیم شد. به نظر من پرسپولیس این فصل نوسانات خیلی زیادی داشت و ناگفته نماند مصدومیت ها و رفتن لوکادیا خیلی به این تیم ضربه زد و خط جلو این تیم نتوانست خیلی پرسپولیس کمک کند. عیسی خیلی دیگر اضافه شد و پریرا هم تا الان اصلا جواب نداده است. ما وقتی بازیکن خارجی می‌آوریم باید ۳۰ الی ۴۰ درصد از بار تیم را بردارد."

وب گردی

    نظر شما