پالس نگران‌کننده به «یحیی»؛ ویروس به «ترابی» رسید!

پالس نگران‌کننده به «یحیی»؛ ویروس به «ترابی» رسید!

وینگر باتجربه پرسپولیس شانس حضور در ترکیب تیم ملی ایران را برای مصاف دوستانه با روسیه از دست داد.

به گزارش 9 صبح، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در غیاب 3 ستاره در مقابل تیم ملی روسیه صف‌آرایی کرد؛ علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت جایی در فهرست تیم ملی نداشت و مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده هم به دلیل سرماخوردگی نتوانستند در فهرست جای گیرند تا برای انتخاب وینگر، امیر قلعه‌نویی با چالش ویژه‌ای مواجه شود و 3 بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیمش را در اختیار نداشته باشد. توأمان با دردسر قلعه‌نویی در تیم ملی، خبر سرماخوردگی مهدی ترابی برای هواداران پرسپولیس هم خبر نگران‌کننده‌ای بود.ترابی همواره در سالیان گذشته یکی از ستارگان تاثیرگذار ترکیب پرسپولیس بوده و در لیگ بیست‌ودوم هم با 2 گل و 6 پاس گل نقش مهمی در حضور سرخ‌پوشان پایتخت در کورس قهرمانی لیگ برتر داشته و بدون‌شک مصدومیت و سرماخوردگی او نمی‌تواند خبر خوبی برای کادرفنی و هواداران پرسپولیس به‌ویژه یحیی گل‌محمدی باشد.

ویروسی که دست‌بردار سرخ‌ها نیست

پرسپولیس پیش از تعطیلات فیفادی در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان رفت که یحیی گل‌محمدی در شرایطی ترکیب تیمش را برای دیدار سرنوشت‌ساز چینش کرد که 2 ستاره کلیدی تیمش را در اختیار نداشت؛ گیورگی گولسیانی و سینا اسدبیگی. گولسیانی که در دیدار با تراکتور تبریز هم به دلیل سرماخوردگی غایب بود، شانس بازی برابر تیم سابق خود را هم از دست داد اما گفته می‌شود او با گذشت زمان، به فرم ایده‌آل رسیده و قرار است از امروز در تمرینات تیمش شرکت کند.اسدبیگی هم که نمایش خوبی در تبریز مقابل تراکتور داشت، به واسطه بیماری پیش آمده نتوانست مقابل سپاهان به میدان برود تا گل‌محمدی 2 ستاره را از فهرست پرسپولیس خارج کند. به جز گولسیانی و اسدبیگی، دانیال اسماعیلی‌فر هم دچار سرماخوردگی شده بود که در نهایت با تلاش کادرپزشکی به مسابقه حساس با سپاهان رسید اما نتوانست نمایش مطلوب و مدنظر کادرفنی را داشته باشد. 

یک هفته فرصت برای بهبودی کامل

بخش رسانه‌ای تیم ملی، سرماخوردگی مهدی ترابی را خفیف اعلام کرد اما با این‌حال کادرفنی پرسپولیس همچنان دغدغه ستاره خود را دارد. ترابی در تلاش است تا بتواند با گذر از چالش سرماخوردگی، در دیدار بعدی تیم ملی مقابل کنیا بتواند در فهرست قرار بگیرد و شانس بازی دوباره برای تیم ملی ایران را به‌دست آورد اما شرایط او همچنان نامشخص است.پرسپولیس در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، جمعه هفته آینده (یازدهم فروردین‌ماه) در رفسنجان میهمان مس است که یحیی گل‌محمدی امید به آن دارد که ستاره تیمش در اردوی تیم ملی به بهبودی کامل دست پیدا کند تا سرخ‌پوشان پایتخت بدون غایب سرشناس بتوانند در بازی حساس و حیثیتی مقابل مس رفسنجان حضور پیدا کنند؛ مسابقه‌ای که کسب پیروزی در آن می‌تواند امیدهای پرسپولیس به قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم را زنده نگه دارد.

وب گردی

    نظر شما